Gå til innhold

Er det flere som har blitt overrasket av å våkne til at daten gir deg et deilig morgensug og runk, mimrer over tidligere minner 😍

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Flere som har opplevd det og synes det er den beste oppvåkningen som finnes? 

Har våknet slik mange ganger men kun en gang jeg ble overrasket over det av daten jeg datet som jeg aldri hadde hatt sex med eller avtalt noe med, den overraskelsen ho kom med er den beste overraskelsen jeg noen gang har fått. 

De andre gangene har jeg vært i et forhold og har avtalt at vi kan vekke hverandre på den måten, men ei smellvakker jente jeg nettopp har møtt og aldri gjort noe seksulet med var noe helt annet, glemmer aldri den deilige følelsen og det endte med deilig sex.

Flere enn meg som har vært så heldige å oppleve dette? Det kan såklart være motsatt også, at din datende mann slikket og fingret deg.

For å ikke bli tatt som hater så er såklart også homoer og lesber hjertelig velkommen til å poste sine tidligere gode minner 👍  

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overnattet hos en knullevenn å lå tilfeldigvis med rumpen mot han. Midt på natten tar han plutselig kuken helt uventet inni meg å begynner å ha sex med meg. Ble veldig tent av det!  Å han visste på foran at det var lov bare så det er sagt,ble bare så overraskey fordi han ikke hadde gjort noe sånt før.

Vekket en del ganger kjæresten midt på  natten med å suge eller ronke han,han elsket å bli vekket sånn!

Anonymkode: 1cbcf...345

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Overnattet hos en knullevenn å lå tilfeldigvis med rumpen mot han. Midt på natten tar han plutselig kuken helt uventet inni meg å begynner å ha sex med meg. Ble veldig tent av det!  Å han visste på foran at det var lov bare så det er sagt,ble bare så overraskey fordi han ikke hadde gjort noe sånt før.

Vekket en del ganger kjæresten midt på  natten med å suge eller ronke han,han elsket å bli vekket sånn!

Anonymkode: 1cbcf...345

Så fint han gjorde det når du likte det 👍 det å bli vekket av at ei jente suger er uten tvil den beste og deiligste måten og våkne på, serlig om det skjer uventet 😍 

Det forstår jeg at han elsket, det gjør alle menn 👍

AnonymBruker
Skrevet

Håper dette er avtalt på forhånd at det er greit?? Hvis ikke er det faktisk voldtekt da den sovende ikke kan samtykke. 

Anonymkode: 11ba4...6ce

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper dette er avtalt på forhånd at det er greit?? Hvis ikke er det faktisk voldtekt da den sovende ikke kan samtykke. 

Nei vi hadde ikke avtalt noe på forhånd, det som gjør det til en overraskelse. Slik som min forrige ex var vi enige om å kunne vekke hverandre slik men det er egentlig en unødvendig ting å avtale da slik sier seg selv. Samme med puleveninna nå så har vi også snakket om at vi kan vekke hverandre på denne måten når vi sover sammen, det er da helt naturlig.

Jeg deler aldri seng med noen som sex er helt uaktuelt å ha med den personen, alle jeg deler seng med kan og ender ofte med sex

• Liker 5
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voldtekt faktisk??? Wtf 😂😂

Så jeg har blitt voldtatt med andre ord?? Hohoho 😂😂

Jeg er et voldtektsoffer, hjelp politiet 😂

Endret av BMW 5-serie 535D
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, BMW 5-serie 535D skrev:

Nei vi hadde ikke avtalt noe på forhånd, det som gjør det til en overraskelse. Slik som min forrige ex var vi enige om å kunne vekke hverandre slik men det er egentlig en unødvendig ting å avtale da slik sier seg selv. Samme med puleveninna nå så har vi også snakket om at vi kan vekke hverandre på denne måten når vi sover sammen, det er da helt naturlig.

Jeg deler aldri seng med noen som sex er helt uaktuelt å ha med den personen, alle jeg deler seng med kan og ender ofte med sex

Det høres ut som et skrekkscenario å våkne til at noen har sex med en. Jeg hadde ikke turt å sove ved siden av et menneske igjen etter noe slikt

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som et skrekkscenario å våkne til at noen har sex med en. Jeg hadde ikke turt å sove ved siden av et menneske igjen etter noe slikt

Skrekkscenario nei, absolutt ikke, stikk imot nemlig et drømmescenario 😍 av ei jente med andre ord, ikke en homse.. 

Jeg har opplevd det mange ganger og enda ikke fått skrekk for det hvertfall og deler gjerne seng med jenter jeg kun har kjent i et par timer 👍 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Voldtekt faktisk??? Wtf 😂😂

Så jeg har blitt voldtatt med andre ord?? Hohoho 😂😂

Jeg er et voldtektsoffer, hjelp politiet 😂

Dette er ikke morsomt. Det er ulovlig å ha sex med noen uten samtykke. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Skrekkscenario nei, absolutt ikke, stikk imot nemlig et drømmescenario 😍 av ei jente med andre ord, ikke en homse.. 

Jeg har opplevd det mange ganger og enda ikke fått skrekk for det hvertfall og deler gjerne seng med jenter jeg kun har kjent i et par timer 👍 

For meg hadde det vært traumatisk. Uansett er det ulovlig om det ikke er avtalt på forhånd

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er ikke morsomt. Det er ulovlig å ha sex med noen uten samtykke. 

Å dele seng å sove naken som det jeg alltid gjør så er det samtykke greit nok... hva er forskjellen av å ligge nakne ved siden av hverandre på 10 cm avstand og det å bli sugd/slikket og runket/fingret og det å ha sex? 

Er man nakne sammen så lurer jeg på hvem som ikke tillater seksuell kontakt, i mine øyne er det seksuell kontakt i seg selv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å dele seng å sove naken som det jeg alltid gjør så er det samtykke greit nok... hva er forskjellen av å ligge nakne ved siden av hverandre på 10 cm avstand og det å bli sugd/slikket og runket/fingret og det å ha sex? 

Er man nakne sammen så lurer jeg på hvem som ikke tillater seksuell kontakt, i mine øyne er det seksuell kontakt i seg selv

Hvis du hadde sovet fullt påkledd da? 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg hadde det vært traumatisk. Uansett er det ulovlig om det ikke er avtalt på forhånd

Hadde det vært traumatisk om noen sugde/slikket deg om du og personen lå nakne i samme seng??

Ulovlig på hvilken måte? Det å ligge nakne ved hverandre så har man tillatt det meste av seksuell kontakt 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde sovet fullt påkledd da? 

Deler aldri seng med noen sex er utenkelig med uansett hvor mye klær jeg har på meg. Men for å svare på spørsmålet ditt så er det såklart like greit for meg, hvorfor skulle det ikke det? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Hadde det vært traumatisk om noen sugde/slikket deg om du og personen lå nakne i samme seng??

Ulovlig på hvilken måte? Det å ligge nakne ved hverandre så har man tillatt det meste av seksuell kontakt 

Ja, det hadde vært et traume om noen hadde tatt seg til rette på kroppen min imens jeg sov. Det er sovevoldtekt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om du er ute etter å provosere, og fronte at "det var deilig og greit hos meg å bli befølt i søvne hos en hvor vi ikke hadde avklart et seksuelt forhold, så da må det være greit for alle andre som har opplevd det". Nei, alle mennesker har ulike intimsoner, og for veldig mange så vil seksuelle aktiviteter som suging og slikking i ubevisst tilstand føles som en invasjon.

Hvorfor gå rett på det? Morgensex er digg, men begynn med kiling på armen feks til personen våkner og er klar.

Anonymkode: 12d0a...965

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det hadde vært et traume om noen hadde tatt seg til rette på kroppen min imens jeg sov. Det er sovevoldtekt. 

Sover du i samme seng med noen hvor sex er utenkelig?? Det gjør nemlig ikke jeg så jeg slipper det problemet 👍

• Liker 1
Skrevet

Deja vu og mange Anonyme. BMW 5-serie 535D din lille satan,he he😂

AnonymBruker
Skrevet

Sover du i samme seng med noen hvor sex er utenkelig?? Det gjør nemlig ikke jeg så jeg slipper det problemet 👍

Jeg sover ikke i seng med noen av det motsatte kjønn. Og om jeg hadde gjort så hadde jeg følt meg enormt invadert om noen kledde av meg og gjorde seksuelle ting. Jeg har alltid slitt med søvn grunnet at jeg er på vakt for den minste lyd og bevegelse i rommet. En sånn opplevelse hadde forverret søvnen og jeg hadde nok ikke klart å verken sove, ha sex eller forholde meg til personen igjen. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om du er ute etter å provosere, og fronte at "det var deilig og greit hos meg å bli befølt i søvne hos en hvor vi ikke hadde avklart et seksuelt forhold, så da må det være greit for alle andre som har opplevd det". Nei, alle mennesker har ulike intimsoner, og for veldig mange så vil seksuelle aktiviteter som suging og slikking i ubevisst tilstand føles som en invasjon.

Hvorfor gå rett på det? Morgensex er digg, men begynn med kiling på armen feks til personen våkner og er klar.

Anonymkode: 12d0a...965

Hvorfor i all verden skulle dette vært for å provosere?? På hvilken måte kan dette være provoserende? 

Ja jeg synes det er veldig fint at jenter har begynt å ta mer og mer initiativ til sex enn de gjorde før i tiden. Hvem i alle dager deler seng med noen som sex er utenkelig å ha med??

Jeg som er mann er alltid klar til sex og trenger ikke oppvarming før motoren er i gang 👍

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...