Gå til innhold

Bra app for styrketrening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke trent styrke på ganske lenge pga svangerskap og skade. Nå er jeg imidlertid igang med treningen igjen og jeg savner en app som kan lage et (foreløbig) program til meg. Jeg er den typen som liker å bare gjøre det jeg blir fortalt på trening. :ler:

Jeg hadde en kjempebra app da jeg trente tidligere, men den var på Windows-phone og nå har jeg Android. Har søkt litt på Google play, men det er veldig mye som baserer seg på no equipment og 10 minutter om dagen, og jeg ønsker tunge vekter, lengre økter og gjerne fokus på rumpe. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strong

Anonymkode: 47920...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Centr, :) appen til Chris Hemsworth. Forskjellige mål man kan velge mellom pluss ulik vanskelighetsgrad, i tillegg til måltidsforslag og meditasjon!

Anonymkode: a4ec9...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Nike

Anonymkode: 3c705...223

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker fitlist. Den lar deg opprette treningsprogrammer og notere sett, reps og vekter enkelt og greit. Det eneste jeg savner er at man får en "graf" som viser fremgang på hver enkelt øvelse (den sier bare hvor tungt du totalt har løftet ila. en treningsøkt og ila. en uke f.eks., uten å være mer konkret).

Utenom det er jeg fornøyd, den var liksom alternativet til notatblokken som jeg hele tiden glemte hjemme/i en annen treningsbag e.l., greit å kunne ha det på mobilen som man uansett har i lomma.

Anonymkode: 026ca...8f4

AnonymBruker
Skrevet

Strong! Fantastisk app som har alle funksjoner man trenger til styrke. 

Den er lett å bruke, god øvelsesbase, lett å legge inn øvelser, lett å lage programmer, timer og oversikt over fremgang gjennom grafer på volum eller reps. Den har også lett tilgjengelig de øvelsene du bruker oftest og viser hva du tok sist når du åpner øvelsen. 

Ligger noen demoer ute på YouTube, men kan prøves gratis. 

Anonymkode: 69554...dc2

Skrevet

Tusen takk, dere! :) Skal se nærmere på de dere har nevnt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...