Gå til innhold

Homofile og pride

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2019 den 15.31, AnonymBruker skrev:

Hvor vanlig er den vanlige mann i gata på julebord...? 

Eller på fest. 

Eller utdrikningslag. 

Hadde pride vært gørrkjedelige forelesninger, hadde ingen komt. 

Anonymkode: 1ce78...66d

Pride er en god del gørr kjedelige forelesninger også, paraden er bare en bitteliten del av pride. 

Er ikke en fan av paraden, men elsker pride feiringen. Det sagt, ser paraden i Oslo hvert år og den er 2%sex 98%sunn folkelig inkluderende moro. Folk som fokuserer på det seksualiserte vil kun se det. Tåpelig. 

Anonymkode: b4693...c4d

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Næ, vi trenger jo ikke pride lenger55570885-1CD0-4EF5-A55C-8659B076A6E3.jpeg.12de23bac89dcbe56fe34897a3413c13.jpeg

73EEE3D9-5A08-474D-BBF6-0358A8C1C788.jpeg.e5f6ac8b5603ccb1df1724213bdfcf8f.jpeg

Anonymkode: 23c48...a15

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jammen skal jeg dra dit. Det er vel artig å se en slik parade. Homofil eller ikke

Anonymkode: 847f2...423

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2019 den 12.28, Sansol skrev:

Helt uinteressant hva du synes, de skader ingen og gjør det de føler for. Å publisere noe sånt er å tråkke på noen som allerede er nede. Du skjønner at ikke alle kan være like eller? Hvorfor bryr du deg om at de gjør mye ut av Pride? 

Hvorfor er det interessant hva du syntes? Er det fordi DIN mening er såkalt "sosialt akseptabelt"? Er det kun din mening som er riktig her i verden mener du? Alle må få lov å tenke og mene hva de vil.

Personlig så driter jeg i hvem folk har sex med, eller "elsker" som det pent heter. Not my problem.

Anonymkode: da418...62e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 5.6.2019 den 15.45, Sansol skrev:

Et helt normalt liv som i: like rettigheter som heterofile. Ikke som i å være A4- kjedelig som deg. Og det må jo du få lov til å være, men det er veldig sneversynt og lite medmennesklig å kritisere at andre uttrykker seg helt annerledes en deg ved en festlig anledning. 

Du sitter å motsier deg selv i ditt eget innlegg. Herlighet så tåpelig  😂 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2019 den 12.19, AnonymBruker skrev:

I 2019 er det dødsstraff for å være homofil i enkelte land. Grei nok grunn for deg til å tolerere litt markering, ts?

Anonymkode: b058d...0a5

Sykt at folk skal gi noen dødstraff for at noen er glad en en person av samme kjønn...sinnsykt. De som holder på med dødstraff pga det burde jo være de som skal dømmes til døden, ikke de som vil dele kjærlighet.

Anonymkode: 46b10...2d4

• Liker 2
Gjest Sansol
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det interessant hva du syntes? Er det fordi DIN mening er såkalt "sosialt akseptabelt"? Er det kun din mening som er riktig her i verden mener du? Alle må få lov å tenke og mene hva de vil.

Personlig så driter jeg i hvem folk har sex med, eller "elsker" som det pent heter. Not my problem.

Igjen. Homofile har blitt undertrykket, mishandlet og degradert i stor grad, og det foregår fremdeles. Ref. innlegget med de to damene som ble banket opp over. Personen jeg svarte uttrykte seg lite hyggelig om homofiles måte å uttrykke seg på under Pride, og ja, da velger jeg å si at deres mening betyr ingenting. Negativ ladet kritikk burde ikke bære mening for noen.

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sitter å motsier deg selv i ditt eget innlegg. Herlighet så tåpelig  😂 

Jeg sier jo ikke at han/hun skal slutte å være A4? Vi trenger hele spekteret av mennesketyper. Jeg kritiserer at det skal kalles unormalt å uttrykke seg med klær, dans, sang osv i Pride. Alle meninger trenger ikke deles, ihvertfall ikke når de legger bånd på hvordan folk skal få feire en dag som betyr mye for dem personlig.

Skrevet (endret)
På ‎05‎.‎06‎.‎2019 den 9.44, AnonymBruker skrev:

Snakk for deg selv. Finnes plenty av avvikende atferd hos brorparten av de heterofile også. Kom deg ned fra din høye hest.

Anonymkode: 25d22...7bf

Har de avvikende heterofile en egen nasjonal feiring, som alle presses til å støtte? Nei. Kom ned fra din høye, kunnskapsløse hest.

Og du har vel ikke noen kilde på at "brorparten" av de heterofile har avvikende atferd. Er vel dine fordommer som er kilden tenker jeg.

Endret av Lothlorien-
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 10.6.2019 den 13.36, Lothlorien- skrev:

Har de avvikende heterofile en egen nasjonal feiring, som alle presses til å støtte? Nei. Kom ned fra din høye, kunnskapsløse hest.

Og du har vel ikke noen kilde på at "brorparten" av de heterofile har avvikende atferd. Er vel dine fordommer som er kilden tenker jeg.

For et dustetryne. Visst avvikende atferd er å stappe penisen i 2,ern,så har de fleste heterofile en avvikende seksuell atferd. Den heterofile manns største seksuelle fantasi er å putte den i bæsjehullet til dama. 

Skal du si det samme til samene,negrene og andre minoriteter,som by the way ikke har blitt forfulgt og kriminalisert så lenge som homofile?

Drit og dra din ignorante f....

Anonymkode: 25d22...7bf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...