Gå til innhold

Homofile og pride

Fremhevede innlegg

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som om ikke heterofile-mancave-huleboere-bleikfeite fotballsupportere gjør det etter hver fotballkamp? Skulle tro det var mer stuerent å være bleikfeit-halvnaken og udelikat i gatene bare fordi man er heterofil. 

Anonymkode: 25d22...7bf

Det er nok det,desverre. Og nettopp derfor kjører vi på med pride!!!😃

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først vil jeg si jeg har ingenting i mot homofile eller transpersoner.

Men jeg lurer på hvorfor gjøre så mye ut av det, som pride og lignende ?

Anonymkode: 60069...d92

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først vil jeg si jeg har ingenting i mot homofile eller transpersoner.

Men jeg lurer på hvorfor gjøre så mye ut av det, som pride og lignende ?

Anonymkode: 60069...d92

Du lyger

Anonymkode: c3cf2...188

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som om ikke heterofile-mancave-huleboere-bleikfeite fotballsupportere gjør det etter hver fotballkamp? Skulle tro det var mer stuerent å være bleikfeit-halvnaken og udelikat i gatene bare fordi man er heterofil. 

😂😂 Klart, det er jo fotball. Der er alt lov. Og blir noe helt annet. Kan ikke sammenlignes. For de er hetero. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at de har behov for en dag ved å markere og vise seg sånn fram, viser nettopp hvor avvikende de er. Normale folk har ikke behov for å vise seg fram, og olle i gatene. De passer sin egen hverdag, og lever sitt eget liv, uten å hele tiden henge seg opp i alt og alle andre. Ja, jeg synes pride er vulgær og unødvendig. Samme med bollemagesupportere på fotballbanen.

Anonymkode: 5d4c8...64d

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at de har behov for en dag ved å markere og vise seg sånn fram, viser nettopp hvor avvikende de er. Normale folk har ikke behov for å vise seg fram, og olle i gatene. De passer sin egen hverdag, og lever sitt eget liv, uten å hele tiden henge seg opp i alt og alle andre. Ja, jeg synes pride er vulgær og unødvendig. Samme med bollemagesupportere på fotballbanen.

Men vanlige folk hadde nettopp en me too kampanje. Fordi normale følte seg trakassert. 

Hva er galt med at de en dag får vise at de er stolt over hvem de er? Der transer får vise den siden av seg selv? For den vanlige mann og kvinne i gaten, er også de som feirer pride. Du bare ser det ikke. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sokkar skrev:

Men vanlige folk hadde nettopp en me too kampanje. Fordi normale følte seg trakassert. 

Hva er galt med at de en dag får vise at de er stolt over hvem de er? Der transer får vise den siden av seg selv? For den vanlige mann og kvinne i gaten, er også de som feirer pride. Du bare ser det ikke. 

Som sagt, en avvikende atferd, og et sykelig behov for oppmerksomhet.

• Liker 4
Skrevet
21 timer siden, Sansol skrev:

Fordi homofile og deres allierte har kjempet, lid og til og med død for retten til å leve et helt normalt liv! Og kampen er heller ikke over, det er mange steder i verden, også i vårt eget land, hvor det er meget vanskelig å leve som åpent homofil. Gay pride er en dag hvor man hyller kampen til de som har gått foran og også viser at man er stolt over den man er og kjenner på felleskap og aksept. Hvorfor skal de ikke gjøre mye ut av det?

Normalt liv? Ja, men Pride handler ikke om et normalt liv vel. Pride er en vulgær og seksualisert fremstilling av homofili. Skjønner ikke hvorfor homofile synes Pride er noe å vedkjenne seg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som sagt, en avvikende atferd, og et sykelig behov for oppmerksomhet.

Avvikende atferd i forhold til hva? Din lego fantasi der penis passer vagina😆🤤

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Lothlorien- skrev:

Normalt liv? Ja, men Pride handler ikke om et normalt liv vel. Pride er en vulgær og seksualisert fremstilling av homofili. Skjønner ikke hvorfor homofile synes Pride er noe å vedkjenne seg.

Snakk for deg selv. Finnes plenty av avvikende atferd hos brorparten av de heterofile også. Kom deg ned fra din høye hest.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2019 den 11.05, Sansol skrev:

Fordi homofile og deres allierte har kjempet, lid og til og med død for retten til å leve et helt normalt liv!

Helt normalt liv???

Finnes ikke mye normalitet å spore i pride toget...

Anonymkode: 9eade...aa2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt liv???

Hvor vanlig er den vanlige mann i gata på julebord...? 

Eller på fest. 

Eller utdrikningslag. 

Hadde pride vært gørrkjedelige forelesninger, hadde ingen komt. 

Anonymkode: 1ce78...66d

• Liker 4
Gjest Sansol
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt liv???

Et helt normalt liv som i: like rettigheter som heterofile. Ikke som i å være A4- kjedelig som deg. Og det må jo du få lov til å være, men det er veldig sneversynt og lite medmennesklig å kritisere at andre uttrykker seg helt annerledes en deg ved en festlig anledning. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt liv???

Da kan du ikke ha sett pride-toget. 

Anonymkode: b77b3...0a3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Lothlorien- skrev:

Med en slik forestilling kan du aldri ha sett pride-toget i f.eks. Oslo eller Bergen. 

Anonymkode: b77b3...0a3

• Liker 3
Skrevet

Ser ikke problemet med Pride Parade, verken å ha det, eller ikke ha det. 

Jeg har venner og familie med homofil legning, de er likegyldig til Pride. De setter pris på dagens situasjon der de får leve som de vil 🏳️‍🌈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, Lothlorien- skrev:

Du synes bildene av alle de ganske så normale mennene som går i tog som ble lagt frem i tråden var vulgære? Alle på bildet hadde t-shirt på og alle kunne vært en jeg kunne møtt på gaten. 

Anonymkode: 554e3...f13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud folk ass! Jeg må rett som det er informere folk som aldri har sett prideparaden at det ikke er en eneste lang sexorgie. 

Anonymkode: f1a6f...11b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er tradisjon. Den festen har eksistert i flere tiår. Og fordi homofiles rettigheter og respekt overhodet ikke er selvsagt i alle deler av verden. Det jeg lurer på, er hvorfor dere irriterer dere over en fest, som forresten er svært morsom og underholdende?

Anonymkode: 72cc4...e79

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du synes bildene av alle de ganske så normale mennene som går i tog som ble lagt frem i tråden var vulgære? Alle på bildet hadde t-shirt på og alle kunne vært en jeg kunne møtt på gaten. 

Anonymkode: 554e3...f13

Lurer på om disse samme menneskene synes at det er dumt at samfunnet ellers, spesielt reklame rettet mot kvinner, er så gjennomseksualisert. Det er ikke en fest for menneskets selvbilde og retten til å være seg selv engang, så det burde jo være verre.

Anonymkode: 72cc4...e79

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...