Gå til innhold

Homofile og pride

Fremhevede innlegg

Gjest Sansol
Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, pride er problemet.. Så lenge det feires å kle seg ut som femiklatter med mest mulig glitter istedenfor å oppføre seg normalt så er det pride som er problemet.

Alle på pride burde være anstendig kledd. Dvs klær på. 

Ehm.. Enough said??? 

young-boy.jpg
Prideboy1.png?fit=1200,628&ssl=1

boy-dances-in-gay-pride-parade-mom-wins-

Anonymkode: 9162e...e6f

Herregud. Det feires da ikke å kle seg ut som femiklatter?? "Femiklattene" føler seg derimot fri og trygge nok under Pride, til å være med å feire i akkurat de klærne de liker. Det er så trist at mange av dere mener de burde "kle seg litt mer normalt/oppføre seg normalt". Hvorfor det? Burde ikke folk få lov til å få uttrykke seg akkurat som de vil, så lenge de holder seg til norsk lov? Eller skal du bestemme hva som er normalt og greit? 

Når det gjelder barna på bildet, så er det du som ser noe seksuelt der. Jeg ser to unge gutter som er fri til å være seg selv. 

Endret av Sansol
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Barna danser. Er det koe vi skal be cåre barn slutte med? Blir litt satt ut over at noen tar bilder av et dansende barn, og sier sex. Finnes ikke noe seksuelt i en barnekropp, være de går nakne, danser, har på lppestift mm, de er barn.....

Anonymkode: 90a26...f54

Disse bildene viser seksualisering av barn.. Vanlige barn går ikke kledd slik uten at de har fått ideen fra et annet sted.. De er ikke kledd anstendig.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sansol skrev:

Når det gjelder barna på bildet, så er det du som ser noe seksuelt der. Jeg ser to unge gutter som er fri til å være seg selv. 

Og det er problemet her i sosialist-norge... 
Spør et par republikanere om det der er akseptabelt for gutter i den alderen... 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Disse bildene viser seksualisering av barn.. Vanlige barn går ikke kledd slik uten at de har fått ideen fra et annet sted.. De er ikke kledd anstendig.. 

Men det er du som voksen som seksualiserer disse barna. Jeg er voksen og ser ikke noe rart ved disse bildene. At DU seksualiserer barn på den måten gjør deg til en syk pedo.

Anonymkode: 23c48...a15

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er normalt å springe halvnakken rundt i gatene :klo:

Anonymkode: 60069...d92

Jeg håper virkelig ikke noen springer med en halv nakke på Pride! Det hadde ikke sett så bra ut

Anonymkode: 554e3...f13

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og det er problemet her i sosialist-norge... 
Spør et par republikanere om det der er akseptabelt for gutter i den alderen... 

Vi er heldigvis ikke i usa, der religion dominerer sterkt. Dessverre. Der et homofil par risikerer å bli drept fordi de kysser eller man blir sendt på kristen omvendingsleir fordi foreldrene tror man kan omvendes. Ja til å leve i et tolerant samfunn og ikke i å leve med holdninger fra 1880.Og ja til å være seg selv. Uten å måtte puttes i en boks. 

Anonymkode: 554e3...f13

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min har hatt rosa hår flere ganger. Fordi han har lyst. Han har også gått rundt i elsakjole, my little pony klær og mine klær. Jeg har ikke seksualisert det eller han på noen måte. Han hopper på trampolinen i badebukse... Personer som synes det er å seksualisere han, er syke!! 

Anonymkode: 1ce78...66d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sønnen min har hatt rosa hår flere ganger. Fordi han har lyst. Han har også gått rundt i elsakjole, my little pony klær og mine klær. Jeg har ikke seksualisert det eller han på noen måte. Han hopper på trampolinen i badebukse... Personer som synes det er å seksualisere han, er syke!! 

Hæ? Hva har det med pride å gjøre ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hva du ser må du ta på din egen kappe.Mine barn fikk kle seg akkurat som de ville, ja min sønn gikk i kjole fordi han synes de var fine. Er i dag en voksen mann, trygg på seg selv og dømmer ingen. Ikke ble han homofil heller, så tydelig noe alvorlig galt😂

Anonymkode: 90a26...f54

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hva har det med pride å gjøre ?

Det er til AB som mener at barn i bar overkropp eller kjole er seksualiserende. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns budskapet til Pride-paraden er fantastisk, og har selv deltatt som artist under Pride i Oslo.

Men jeg har en store skare venner som er homofile, og flere og flere av de deltar ikke lengre under Pride. De synes at mye av det som skjer under paraden, er med på å bygge opp under en «stereotyp homse», som de kaller det. De syns paraden har gått fra å feire retten til å elske den man vil, til å bli en utfoldelse av «se på meg, jeg kan knulle hvem jeg vil».

Synes det er trist at selv innad i miljøet er det nå begynt å spre seg en tanke om den voldsomme feiringen. Kanskje denne friheten til å gjøre hva man vil i paraden, overskygger budskapet den står for?

Anonymkode: 5713a...591

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kom heni i når jeg leste..

Endret av Madame Butterfly
Kom hen i...
AnonymBruker
Skrevet

Hvor inkluderende er egentlig det miljøet? 

https://www.empathizethis.com/stories/prejudice-pride/

Foregår det noe lignende i det norske miljøet også?

.....Dumt spørsmål kanskje, for de færreste ville vel vært villig til å innrømme det i så fall. 

Anonymkode: 75a2c...357

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først vil jeg si jeg har ingenting i mot homofile eller transpersoner.

Men jeg lurer på hvorfor gjøre så mye ut av det, som pride og lignende ?

Hvorfor gjøre så mye utav det? Vi gjør så mye ut av hva F... vi vil, til dere heterofile slutter å stille så j.... dumme spm. Skulle fått en krone for hvert idiotiske spm heterofile stiller oss homofile og jeg ville vært millionær.

Du skal være glad du slipper å være en minoritet i en verden der pride er en nødvendighet. Uinteligente ræl.

Anonymkode: 4df0e...e44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Klart folk må få lov å feire 🏳️‍🌈 

Anonymkode: 56b30...c7e

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, pride er problemet.. Så lenge det feires å kle seg ut som femiklatter med mest mulig glitter istedenfor å oppføre seg normalt så er det pride som er problemet.

Alle på pride burde være anstendig kledd. Dvs klær på. 

Ehm.. Enough said??? 

young-boy.jpg
Prideboy1.png?fit=1200,628&ssl=1

boy-dances-in-gay-pride-parade-mom-wins-

Hva med heterofile femidotter i skinnyjeans? Det er minst like ekkelt? Partyboyz med glattbarberte brystkasser i v hals som jokker på kvinnfolk bakfra. Jenter med så oppblåste lepper og bakender som hyler kom å ta meg bakfra boyz. Tror dere ikke at vi homofile synes heterofile er minst like ekle. Slapp av med det hysteriet ditt. U make me sick. 

Akkurat som det hysteriet rundt aids når det kom på 80-tallet. Som om ikke dere tar hverandre i rævva.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har jeg sagt noe om å tolerere eller ikke ?

Tenk å lage en tråd som er så til di grader dømmende, og ikke lat som om du vil oss vel. Tråden oser av fiendskap. Så gidder du å kverulere på noe som er så tydelig. Psykiatri?

Anonymkode: 4df0e...e44

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint det finnes en egen dag som sannsynligvis virker samlende og støttende for de som er berørte. De gruppene dette gjelder har møtt motgang og det er først de senere årene at de har blitt akseptert på linje med folk med "vanlig seksualitet".

Det jeg derimot ikke forstår er at når de først har en mulighet til å vise at de er som folk flest så velger de å spille på stereotyper og roller som er nettopp det som har gjort at de har slitt med å bli akseptert. I stedet for å se ut som folk flest og dermed vise at "jo, se, vi er jo som dere" så velger de å kle seg helt latterlig ut og oppføre seg mer annerledes enn noensinne. Altså jeg har selv mine greier, men det er fullstendig utenkelig å gjøre et nummer ut av det i et eller annet opptog. Jeg synes opptoget har utartet til å bli et skikkelig karneval som egentlig mer bekrefter folk fordommer enn å bryte dem ned.

Anonymkode: a60bc...21a

Akkurat som heterofile gjør. Det finnes idioter i hver fil. Hvorfor er dette så vanskelig å skjønne? 

Anonymkode: 25d22...7bf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Først vil jeg si jeg har ingenting i mot homofile eller transpersoner.

Men jeg lurer på hvorfor gjøre så mye ut av det, som pride og lignende ?

Jeg er ikke rasist,men...

Anonymkode: 462dc...3e7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så det er normalt å springe halvnakken rundt i gatene :klo:

Som om ikke heterofile-mancave-huleboere-bleikfeite fotballsupportere gjør det etter hver fotballkamp? Skulle tro det var mer stuerent å være bleikfeit-halvnaken og udelikat i gatene bare fordi man er heterofil. 

Anonymkode: 25d22...7bf

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...