AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Over en periode på flere år har jeg hatt et alt for stort inntak av kalorier per dag uten å trene. Jeg har likevel alltid gått mye. Jeg trener ikke nå heller, men har kuttet drastisk på søtsakene. Før var det minst én energidrikk om dagen, gjerne brus også, i tillegg til søtsaker i uante mengder. Nå har jeg endelig klart å begynne med å kutte dette helt mandag til fredag hver uke. Kan jeg anta at kroppen min kommer til å gå ned i vekt på grunn av dette, over en viss tid? Eller må man trene? Anonymkode: 1f812...388
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Så lenge du ligger i kaloriunderskudd. Hvis du kompenserer for å droppe brusen og søtsakene med annen mat, kan det godt hende at du fremdeles spiser for mye kalorier til å gå ned i vekt. Anonymkode: a0ae5...5e0
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Som andre sier så er det totalt kaloriinntak som avgjør om du gå ned, ikke hva du spiser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå