Gelica Skrevet 4. juni 2019 #1 Del Skrevet 4. juni 2019 Jeg sover mye på siden og det er da jeg sover best. Det fører jo til litt tyngdekraft og resulterer i at jeg har fått stygge rynker på brystet som synes SÅ godt når jeg har på kjoler/topper med utringning. Er det noe jeg kan gjøre med dette uten kirurgiske inngrep? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 4. juni 2019 #2 Del Skrevet 4. juni 2019 Dermaroller hos hudpleier. Stikke masse små nåler i huden slik at huden må reparere seg. Dette funker på arr også. Men ikke gjør dette selv, er best å gjøre det hos noen med kompetanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2019 #3 Del Skrevet 4. juni 2019 Du kan forsøke aha-syrer og tretinoid.Begge hjelper på rynker. https://www.blush.no/product/1104350/ansiktspleie/peeling-skrubb/the-ordinary-aha-30-bha-2-peeling# https://www.blush.no/product/1104332/ansiktspleie/serum-oljer/the-ordinary-granactive-retinoid-2# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 4. juni 2019 #4 Del Skrevet 4. juni 2019 11 minutter siden, Gelica skrev: Jeg sover mye på siden og det er da jeg sover best. Det fører jo til litt tyngdekraft og resulterer i at jeg har fått stygge rynker på brystet som synes SÅ godt når jeg har på kjoler/topper med utringning. Er det noe jeg kan gjøre med dette uten kirurgiske inngrep? Jeg ser damene har noen tips her, men vil samtidig minne om at disse rynkene er tusen ganger mer synlig i dine øyne enn de er i andres. Glem dem er mitt råd, for hvis du glemmer dem så er de jo borte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Del Skrevet 4. juni 2019 Skinbooster og eller filler. Anonymkode: f1bb7...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Del Skrevet 4. juni 2019 11 timer siden, SupaWoman skrev: Du kan forsøke aha-syrer og tretinoid.Begge hjelper på rynker. https://www.blush.no/product/1104350/ansiktspleie/peeling-skrubb/the-ordinary-aha-30-bha-2-peeling# https://www.blush.no/product/1104332/ansiktspleie/serum-oljer/the-ordinary-granactive-retinoid-2# Å, nå fikk jeg lyst til å prøve disse mot ansiktsrynker. Hjelper de virkelig? Har du prøvd dem selv? Kan begge brukes samtidig, eller må jeg velge én? Ikke meningen å kuppe tråden, altså... Anonymkode: f7092...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Del Skrevet 4. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Å, nå fikk jeg lyst til å prøve disse mot ansiktsrynker. Hjelper de virkelig? Har du prøvd dem selv? Kan begge brukes samtidig, eller må jeg velge én? Ikke meningen å kuppe tråden, altså... Anonymkode: f7092...14b Disse to skal absolutt ikke brukes på samme dag, og må innføres over tid. I tillegg skal man ikke sole seg og være påpasselig med spf 50 v bruk av syrer. Anonymkode: e443e...8dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Del Skrevet 4. juni 2019 Skinbooster Anonymkode: fddc0...d19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Del Skrevet 4. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse to skal absolutt ikke brukes på samme dag, og må innføres over tid. I tillegg skal man ikke sole seg og være påpasselig med spf 50 v bruk av syrer. Anonymkode: e443e...8dc Takk for svar. Men da kan jeg f.eks. bruke aha 1 kveld pr. uke og retinoid noen av de andre kveldene? Eller er det lurere å velge én av dem? Anonymkode: f7092...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2019 #10 Del Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å, nå fikk jeg lyst til å prøve disse mot ansiktsrynker. Hjelper de virkelig? Har du prøvd dem selv? Kan begge brukes samtidig, eller må jeg velge én? Ikke meningen å kuppe tråden, altså... Anonymkode: f7092...14b Har hatt positiv effekt av begge deler. Har brukt 8 % syreserum og tretinoid om natta annahver natt i 14 dagers perioder. Så en hvileperiode på 4-5 ddager hvor jeg brukte oljer for å pleie. Behandlingene gjør huden noe stram og tørr og man kan få røde kviselignenede prikker av tretinoid. Syns både pigmentflekker og rynker ble mindre samt at porer og tektstur ble finere/glattere. Men måtte slutte i april fordi både syrer og retinoler gjør deg veldig solsensitiv. Begge deler gjør huden tynn i en periode. Bør IKKE brukes på denne tiden av året. Vent til høsten. Gjorde en blemme i fjor og brukte syremaske ganske tett opp i mot en sydentur. Endte opp med store brune flekker på kinnene som ikke er helt borte enda! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Del Skrevet 4. juni 2019 16 minutter siden, SupaWoman skrev: Har hatt positiv effekt av begge deler. Har brukt 8 % syreserum og tretinoid om natta annahver natt i 14 dagers perioder. Så en hvileperiode på 4-5 ddager hvor jeg brukte oljer for å pleie. Behandlingene gjør huden noe stram og tørr og man kan få røde kviselignenede prikker av tretinoid. Syns både pigmentflekker og rynker ble mindre samt at porer og tektstur ble finere/glattere. Men måtte slutte i april fordi både syrer og retinoler gjør deg veldig solsensitiv. Begge deler gjør huden tynn i en periode. Bør IKKE brukes på denne tiden av året. Vent til høsten. Gjorde en blemme i fjor og brukte syremaske ganske tett opp i mot en sydentur. Endte opp med store brune flekker på kinnene som ikke er helt borte enda! Tusen takk for nyttig info og advarsel. Jeg pleier å dra på noen sydenturer i vinterhalvåret, så da passer det vel aldri for min del... Tenkte det kanskje var trygt hvis jeg brukte veldig høy solfaktor. Det var først og fremst rundt munnen jeg hadde tenkt å prøve det, for rynkene i resten av ansiktet takler jeg egentlig greit. (TS, beklager at jeg driver og maser i tråden din. Håper noe av infoen er litt til nytte for deg også...) Anonymkode: f7092...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 4. juni 2019 #12 Del Skrevet 4. juni 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for nyttig info og advarsel. Jeg pleier å dra på noen sydenturer i vinterhalvåret, så da passer det vel aldri for min del... Tenkte det kanskje var trygt hvis jeg brukte veldig høy solfaktor. Det var først og fremst rundt munnen jeg hadde tenkt å prøve det, for rynkene i resten av ansiktet takler jeg egentlig greit. (TS, beklager at jeg driver og maser i tråden din. Håper noe av infoen er litt til nytte for deg også...) Anonymkode: f7092...14b Det er ikke min tråd. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå