AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #21 Skrevet 5. juni 2019 Hadde frikort, og jeg vet jeg hadde registrert det hos legekontoret, men fikk regning på egenandel likevel. Betalte den. 13 måneder senere fikk jeg inkassovarsel. På regningen sto det at riktig beløp var betalt inn. Det de skulle ha var 500 kr i renter for at jeg hadde betalt én dag for sent. Lønner seg selvfølgelig ikke for dem å sende varsel etter en måned må man forstå. Må jo la rentene bygge seg opp en stund. Heldigvis har jeg ganske god kontroll, og sjekket det opp i nettbanken. Regningen var betalt innen riktig tid, og jeg kunne dokumentere det, og da slettet Melin kravet, men det tok jo unødvendig mye tid for meg å dokumentere og komme til bunns i det. Anonymkode: 1f6e8...977
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #22 Skrevet 5. juni 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Melin er notoriske på dette. Vil faktisk gå så langt som å si at dette er en del av forretningsmodellen deres. Anonymkode: ba195...237 Det er ikke å gå langt. Det er helt utrolig at de får fortsette år etter år på det viset. De lopper folk som er lagt inn på sykehus og ikke har fått hentet posten sin hver dag, men korte frister og sinnsyke gebyrer. Helt utrolig at dette er lov når det gjelder nødvendige helsetjenester av alle ting. De burde fratas retten til å drive videre. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Betal for deg når du er hos legen så er problemet løst. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 5ce37...061 Tull. Leger tar f.eks konsultasjonsgebyr for nett-konsultasjoner også: sånt går rett til MELIN. Anonymkode: e1f4b...11f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå