AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #1 Skrevet 4. juni 2019 Har en liten på straks 9 mnd, og vi mistenker at fortennene oppe er på vei. Viser mye ubehag ved innsovning, biter ekstremt på puppen, våkner ofte og er utrøstelig, samt han har plutselig nektet smokk. Avføringen er blitt løs i tillegg. Vi smører med babydent, men i to kvelder nå har ikke det fungert, og vi har måtte ty til stikkpille.. 😢 da har han roet seg og sovet godt. Men, til det som jeg egentlig lurer på, hvorfor viser ubehaget seg kun på kveldstid? Er det fordi han på kveldstid i sengen ikke får ligge å tygge på leker? Anonymkode: 85e63...e33
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #2 Skrevet 4. juni 2019 Aner ikke hvorfor, men det er kveld og natt som er ille her og. Anonymkode: 551fd...003
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Det er vel noe med at man blir mer anspent i kjeven av å ligge. Samt at det er stilt, ingenting som skjer og de kjenner bedre etter. Jeg var selv plaget med kjevespenninger en periode. Kjente ikke så mye på dagtid, men når jeg la meg for natta, da kom smertene. Var verst når jeg lå flatt, lå jeg høyere med hodet, ble det bedre. Anonymkode: 49146...898 1
Blingblingtahei Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Når kan ligger flatt så sprenger det mer i tannkjøttet. Her merket vi det på dagtid også, for 4 dager siden var det helt håpløst å få han til å sove på dagtid, eneste som funka var å gå med han i bæresele for da sov han så lenge jeg var i bevegelse.. Det er fryktelig slitsomt og vondt mens det pågår, men det går over heldigvis, fram til neste tann.. Vi synes tennene oppe har vært masse verre enn tennene nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå