Gå til innhold

Dårlig sex for dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva må til for at ligget ditt blir sett på som dårlig?

Anonymkode: 879c5...2ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke er gjensidig opphisselse i samme grad.

Om partneren ikke tar ansvar for egen nytelse.

Om partneren ikke har følelser for meg. 

Anonymkode: fc8ad...e9e

• Liker 1
Skrevet

...at hun ligger "død som ei sild" (manglende motjukk) og ikke kommuniserer og hjelper til😅

AnonymBruker
Skrevet

Det verste er kanskje hvis han virker egoistisk i senga og mer opptatt av egen nytelse enn min. Han skal ha litt fokus på meg også, vi skal ikke begge ha fokus bare på han. Det er i de tilfellene man etterpå kan føle seg litt "brukt" nesten, eller iallfall tenke at han her var jo åpenbart ikke spesielt interessert i noe mer enn noen å tømme seg i. Og så kan man egentlig ta feil, han er bare dårlig i senga, men det oppfattes jo litt som han driter i hvordan du hadde det.

Jeg trenger også en som er glad i å slikke, det er no go hvis de ikke gjør det. Ikke sånn at det er min største favoritt-ting og at jeg vil ha en som bare vil gjøre det hele tiden, jeg kan bare ikke ha en som vil unngå det hele tiden. Det er så turnoff om de ikke vil ha hele meg eller om de synes noe er "æsj". 

Det klassisk dårlige ligget som jeg ikke har opplevd helt enda men hørt mange historier om fra venninner, er jo han som omtrent går inn tørt uten forspill, jukker tre ganger før han kommer og så spør "kom du?":ler:

Anonymkode: dfc6c...ec3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke, høl er høl, så jeg knuller bare hølet til pungen er tom og er fornøyd med det 🤣

Anonymkode: ac56c...5f5

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger også en som er glad i å slikke

Åååh musikk i mine ører, marry me:strix:Regner med du har humor😅

AnonymBruker
Skrevet

Lite lidenskap, sex uten følelser, at han forventer suging uten å slikke meg, at han ikke lager noe lyd, at han nekter å bruke kondom. Har heldigvis ikke opplevd dette da, kjæresten er veldig flink 😄

Anonymkode: 97586...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Milevis fra å få meg i mål,nekter å gå ned på meg,bruker 2 timer på å komme.

Anonymkode: 3d0bf...d24

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer han på 1 minutt så kan det også bli ett problem :P

• Liker 2
Skrevet

At hun bare ligger der og forventer å bli betjent. At alt skal handle om henne. Null kommunikasjon. Null lidenskap.

AnonymBruker
Skrevet

At han kommer etter max 3 minutter eller tidligere. Alle menn har en teknikk på å holde ut lengere hvis de bare vil og ikke tenker bare på seg selv. Iallefall med små pauser.

Anonymkode: d55b9...3a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

At han kommer etter max 3 minutter eller tidligere. Alle menn har en teknikk på å holde ut lengere hvis de bare vil og ikke tenker bare på seg selv. Iallefall med små pauser.

Vil legge til motsatsen - damer som bruker evigheter på å komme 😒

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil legge til motsatsen - damer som bruker evigheter på å komme 😒

Da er det fordi du ikke vet nok å kan nok til å gjøre til at dama kommer😉

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det fordi du ikke vet nok å kan nok til å gjøre til at dama kommer😉

Eller at hun ikke er helt trygg på personen. Jeg kommer bare hvis jeg er 110 % trygg på personen jeg har sex med. Så ONS kan være deilig det men kommer ikke av det.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva må til for at ligget ditt blir sett på som dårlig?

Anonymkode: 879c5...2ba

Egoistisk sex, menn som tror de er Guds gave til kvinner og om det ikke er en gjensidig seksuell kjemi 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2019 den 8.17, museslikker69 skrev:

Åååh musikk i mine ører, marry me:strix:Regner med du har humor😅

Tror jeg vil ha deg

Anonymkode: df82c...a0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ekkel spørsmål, akkurat som at alle er horer. 

Anonymkode: 465ff...4f0

Skrevet

Det må være en viss stivhet, tempo og teknikk for at det skal funke. Noen er så utrolig daffe. Merker knapt at de er inni eller at de beveger seg. Da er det gørr! Og hvis han kommer alt for fort, uten å ha evnen til å prestere bedre neste runde

AnonymBruker
Skrevet

- om han kommer etter 1 minutt 
- om han bare ligger der og forventer at jeg skal gjøre alt, ta initiativ til alt osv 
- om han bare kniper igjen øynene 
- om han er helt stille

Anonymkode: c7752...caa

AnonymBruker
Skrevet

Hvis kuken er så liten at jeg må spørre om den er inni,noe det viser seg at den faktisk var. Er kuken så liten at du ikke kjenner når den er inni da er den for liten altså. Frister ikke til gjentagelse da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...