AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Jeg har gått opp i vekt og klærne mine passer ikke lengre. Jeg handler klær svært sjeldent, det har rett og slett ikke vært noe jeg har prioritert å bruke penger på, og jeg har uansett ikke funnet noe som jeg har følt meg vel i. Men nå vil jeg prøve å jobbe med selvbildet mitt, og tenkte å starte med en ny garderobe. Har pakket sammen nesten alt jeg har av klær til Fretex. Tenker å ha en ganske minimalistisk garderobe med få plagg som kan pyntes opp med smykker/annet tilbehør. Men vil at klærne skal være i god kvalitet. Har dere noen nettsider dere vil anbefale? Evt. klesmerker eller plagg som dere er spesielt glad i? ☺️ Pris er ikke kjempeviktig. Hilsen jente 23 år. Anonymkode: f3fbd...c34
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #2 Skrevet 5. juni 2019 Levis jeans, holder i årevis Anonymkode: 511af...00f 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #3 Skrevet 6. juni 2019 Min erfaring er at stoffet er viktigere enn merket. Har jeans fra HM som har holdt i 10 år, og jeans fra andre merker som revnet eller ble stygge etter 1 år... Anonymkode: 450b5...ce9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2019 #4 Skrevet 6. juni 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Levis jeans, holder i årevis Anonymkode: 511af...00f Mens alle mine Levis har hull mellom bena... Kjøper bare "billige" jeans nå, ikke fult så vondt å kassere dem etter et år. Anonymkode: f4142...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå