Gå til innhold

TENNER

kariannemor

Anbefalte innlegg

Datteren min på 5 mnd holder på å få en tann...

:-?

Hun skriker og skriker som bare det..

har prøvd med bitering, la henne bite på fingerene mine, gitt henne smukk...

Men ingenting hjelper...

Det gjør sikkert veldig vondt......

Noen som har noen råd.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

De har et middel på apoteket til barn som får tenner som du kan smøre på gommene, en type mild lokalbedøvelse.

Ellers har jeg selv brukt flytende paracet et par ganger når ungen har fått feber og virket veldig plaget av tannsmertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Da blir det tur på apoteket i morgen tidlig...

Først må vi komme oss gjennom natta :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dentinox heter det man får kjøpt på apoteket. :wink:

får hun feber eller blir veldig urolig så kan du gi henne Pinex eller Paracet som stikkpille.

Lykke til. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Porselen

Det er enkelte barn som burde vært født med tenner, for de plages mye hver gang en tann er på vei ut. Noen barn plopper tennene bare ut på uten at vi merker det, og andre barn holder familie og nabolag i ånde med sine plager hver gang en ny tann er på vei.

Min nr. 2 burde vært født med tenner, for det var et mareritt både for han og meg hver gang en tann var på vei. Og det var ikke mye som hjalp, prøvde middelet fra apoteket uten at det hjalp. Smertestillende innimellom for å få rolige perioder.

Men jeg skjønner dem godt for det var utrolig vondt da min visdomstann boret seg fram i kjeven min, så jeg kan forstå at det kan være vondt. Og det var kun en tann, og de små skal få mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med tanngjennombruddet. Håper det går fort siden det er så plagsomt. Dentinox fungerte godt her i huset så det anbefales virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dentinox gjør underverker ja!

Har du dessuten en myk myk tannbørste til henne - kan du bruke den til å massere gummene med. Gutten vår syntes det var helt konge! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dentinox gjør underverker ja!

Har du dessuten en myk myk tannbørste til henne - kan du bruke den til å massere gummene med. Gutten vår syntes det var helt konge! :ler:

Skriver under denne.Nå har ikke datteren min fått alle tennene enda,men flere er på vei.

Koldbruna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...