AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Så jeg var på en større fest. Der var det både venner, bekjente men også familie. Dagen etter gikk det rykter om at jeg hadde hatt sex med en gutt på hotellet der han overnattet. Dette ifølge min søster. Jeg lo, fordi dette hadde jo aldri hendt. Dette er et miljø hvor folk elsker å spre sladder. Jeg var full ja, men sov hos hjemme hos min fetter. Nå er jeg irritert, fordi ifølge min søster var det en person som hadde sagt at vedkommende så meg og en gutt på do sammen. Men hun nekter å si meg hvem som sa det. Hun sier bare "get over it" men nekter å si hvem? Hun sier jeg er barnslig og urimelig. Er jeg det? Anonymkode: e6ee6...6c6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Jeg hadde heller ikke likt at noen løy om meg. Og uansett om du hadde sex med en fyr på et hotell, så har vel ingen andre noe med det. Merkelig av søsteren din. Får hun noe ut av å sette deg i dårlig lys? Ta igjen. Finn på en løgn om henne og spre den😈 Anonymkode: fc378...1c6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Hadde blitt skuffet ja, hvis ikke mine nærmeste forstod at dette ikke var noe jeg ville hatt på meg 😕 Anonymkode: d4e72...f3d
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Jeg ville bare "get over it". Du vet sannheten. Jeg vet at folk dikter opp ting om meg, men jeg velger å ikke bry meg om det. De kan si hva f... de vil, men jeg vet sannheten, og gidder ikke bruke tiden min på slikt. Anonymkode: c9a11...29a 1
Hactar Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg irritert, fordi ifølge min søster var det en person som hadde sagt at vedkommende så meg og en gutt på do sammen. Men hun nekter å si meg hvem som sa det. Da får du si til din søster at det opplagt er hun selv som har satt ut ryktet siden hun ikke kan si hvem det er som liksom skal ha «sett» deg. Endret 4. juni 2019 av Hactar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå