Gå til innhold

The Sims 4

jennie1999

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettopp begynt å spille The Sims 4 og kjøpt noen tilleggs-pakker. Etter å ha brukt en del penger på dette har jeg et par spørsmål!

• Om man laster ned/kjøper The Sims 4 via Origin, har man det for alltid på Origin? Eller blir det slettet permanent etter å ha blitt lastet ned totalt to ganger? (hørt noe om dette men husker ikke helt hva det var igjen.)
  • Blir alle tilleggs-pakkene med Origin når man bytter/kjøper seg ny PC? Følger alt med i Origin da?
  • Om man kjøper seg ny PC/Mac, følger de gamle personene og hele ''gamet'' med? Eller må du lage ny familie og starte helt på nytt?

Er så dumt om jeg bruker masse penger på dette så har jeg det ikke permanent, eller om jeg kjøper ny PC eller noe etterhvert så blir alt jeg har gjort slettet...

Takk for svar på forhånd :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spillet er ditt, så du mister ikke rettigheten til å laste det ned i Origin. Du har en Origin-konto, og om du logger deg på den (selv med en ny PC) så vil du kunne finne dine spill. 

I The Sims 4 kan du lagre simmer og familier du liker i galleriet ditt. Så du må ikke lage alt om igjen, du kan lagre dem. I The Sims 4 mappen på din PC har du også en mappe som heter "saves", og der er spillet ditt lagret. Du går inn på Dokumenter > Electronic Arts > The Sims 4 > Saves.  Du kan kopiere mappen og plassere filene på en USB eller noe. Når du har lastet ned spillet ditt på ny PC, så kan du overføre Saves-mappen din til din nye spill-mappe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 førstnevnte er sanne, digital distribusjon gir nesten alltid ubegrenset nedlastings muligheter, men du kan kun spille spillet på en maskin om gangen(med mindre du er uten nett).

Sistnevnte er jeg ikke sikker på, men du kan uansett kopiere lagringsfilene manuelt så det er alltid mulig selv om origin kanskje ikke gjør det automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...