Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mens jeg venter på fellessensur fra eksamen sitter jeg og lurer på siste innspurt. 

Jeg har igjen historie og samfunnsfag. Jeg har fulgt undervisningsopplegg i øvrige fag på kveldstid ved siden av nesten full stilling, og har 5 i snitt. Jeg har ikke gått for 6 i innsats, men lagt ned energi tilsvarende 4+ (Heisann HBO..) 

Jeg lurer på å ta strømmepause (detox), hoppe rett på og lese historie og samfunnsfag på egen hånd, og melde meg opp til eksamen til høsten. Jeg er mid-30s, godt oppegående med interesse for samfunn, politikk (dog apatisk nasjonalt, morsommere å høre Pod Save America), synes historie er spennende, og har en egen evne til absorbere en del fakta - om enn  fullstendig unyttige noen ganger. 

Like greit å gå all in, eller ville dere fulgt undervisningsopplegg? Det er altså å veie eksamenskarakter opp mot en mulig sikrere standpunktkarakter jeg tenker på.. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Privatistene her inne tatt ferie? 😄

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tatt disse fagene som privatist, men tenker at så lenge du er relativt disiplinert og er noenlunde god på å se sammenhenger, burde det være veldig kurante fag å lese selv.

Anonymkode: f4303...470

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke tatt disse fagene som privatist, men tenker at så lenge du er relativt disiplinert og er noenlunde god på å se sammenhenger, burde det være veldig kurante fag å lese selv.

Anonymkode: f4303...470

Jeg er nok bedre på sammenhenger enn selvdisiplin. 

Lar det seg gjøre å starte på pensum innen et par uker og ta eksamen før jul etter 6-8 timers ukentlig arbeid i hvert fag? 

Anonymkode: c3c4e...6d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...