Gå til innhold

Vet det er tidlig, men...Ønsker ikke feire jul annethvert år, noen som har gode forslag/alternativ/reisetips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har slitsom familie på begge sider. Min side feirer vi ikke jul med i det hele tatt. Hans familie "må" vi feire  med hvert år, men tenkte kreve i år at vi gjør det kun annethvert år. Det er bl.a. fordi familien hans har dårlige verdier og holdninger og er heller ikke noe spesielt imøtekommende. Jeg har gjort mitt beste (som sikkert ikke er så bra, egentlig...) for å komme overens med dem, men vi er for forskjellig. Det er svært ukoselig. Og jeg vil helst ikke at barnet skal bli eksponert for dem, men noe må vi selvsagt ha med dem å gjøre.

Men, om vi får til annethvert år, så må vi ha noe annet å gjøre. Er det noen her som har alternative julefeiringer? Barnevennlig sted man kan dra til, eller annet man kan finne på? 

Anonymkode: cc0c4...8ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner familiene deres hverandre godt? Hvis ikke er det lett, da sier dere at dere feirer hjemme med din familie annethvert år. Hans foreldre vet jo ikke at dine ikke feirer i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å leie en koselig hytte, gå på ski og leke ute i snøen, kose dere alene. Feire jul som dere har lyst til. Det er bare for resten av familien å venne seg til at dette vil dere gjøre. 

Anonymkode: 0a16e...513

• Liker 2
Skrevet

Feire hjemme hos dere selv. Rolig og fredelig. Spis god mat.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...