Gå til innhold

Ian Stuart - Jason Alexander?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg søkte på Ian Stuart, og gikk inn på siden og valgte Europe - så kom det opp jason Alexander?..

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Takk!

Bare litt rart. Jeg var inne på en annen side også, og der var kjolene annerledes,,, denne:

http://www.ianstuart.com/collection.html

Disse likte jeg godt..

Særlig helsinki.. men salongen har ikke den :cry:

Håper jeg kan bestille... :P

Skrevet

oiiii oiii oiiii. flott kjole Dark Angel.. :wink:

Skrevet

Ja den kjolen var jo kjempe fin! Morro når de er litt anderledes enn sånn de fleste er!

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, bare lurer om jeg får tak i den? :cry:

Den er vel sikkert veeeldig dyr også...

Men jeg føler jeg bare MÅ ha den...

At uansett hvilke andre kjoler jeg ser eller prøver så blir de alltid nr. 2... :-?

Snakka med salongen.. De skulle høre om den ennå var i produksjon. De hadde den ikke inne... Åh, Jeg håper.;)

Skrevet

Hmm...Ja si det. Har du sjekket ut hvilke salonger i Norge som har det merket da? Det som også er vanskelig er jo str. da. Hvis du ikke vet hvilken str. du skal ha den i da?

Gjest gjesta
Skrevet
Hmm...Ja si det. Har du sjekket ut hvilke salonger i Norge som har det merket da? Det som også er vanskelig er jo str. da. Hvis du ikke vet hvilken str. du skal ha den i da?

De har Ian Stuart på brudesalongen der jeg bor, men ikke den jeg ville ha..

Jeg vet jeg skal ha str. 36/38...

Skrevet

Kan ikke de ta bestille den da? De må da gjøre det? De kan jo undersøke på forhånd hvor mye den koster osv?

Gjest gjesta
Skrevet

Jo kanskje,.. Har ikke fått mail tilbake om det..

Men, må jeg betale hvis den feks ikke passer?

Skrevet

Det er litt forskjellig hvordan de gjør det. Hos noen MÅ du kjøpe den, mens hos andre så tar de den inn så går det bra selvom den ikke passer. Hva med å ringe de i morra? Kjedelig å gå å vente på at de skal svare på mail også! En vil jo gjerne ha svar så fort som mulig! Så en i tilfelle bare kan slå det fra seg, eller at det går i boks :) Du får si ifra hvordan det går i allefall da! Håper det ordner seg! =)

Gjest gjesta
Skrevet
Det er litt forskjellig hvordan de gjør det. Hos noen MÅ du kjøpe den, mens hos andre så tar de den inn så går det bra selvom den ikke passer. Hva med å ringe de i morra? Kjedelig å gå å vente på at de skal svare på mail også! En vil jo gjerne ha svar så fort som mulig! Så en i tilfelle bare kan slå det fra seg, eller at det går i boks :) Du får si ifra hvordan det går i allefall da! Håper det ordner seg! =)

Takk for svar ;)

Ja, får ringe de heller.. Har ikke hørt noe fra de mail på noen dager,,, vil jo helst gifte meg i drømmekjolen & ikke tenke " dette var second best" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...