AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Skal på helgetur snart, og trenger tips til hvor kjøpe klær.... På B-young er største størrelse litt for trang på overdeler..... Hos Zizzy er alr altfor langt (er 162 høy). Hvor kjøpe freshe klær som passer???? Er 40 år og vil ikke se ut som en kjerring! Min store mage og bryst skaper bare problemer Bukser lager buler midt på magen, og overdeler er for trang. Kunne tenkt meg en dongeribukse i min lengde og vidde, samt kanskje en dressjakke som går an å kneppe igjen en knapp.... Hår og sminke er lett, det er kun de he....klærne som ikke passer, og gjør at jeg ikke gleder meg. Skal også til sydligere strøk om halvannen måned, og trenger tips til lette, kledelige sommerkjoler. Er på vei ned i vekt, men langt fra målet. Mister snart motet Anonymkode: 0eb2a...744
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Kaphal har store str, akkurat nå ok i klesutvalget også. Nå er jeg ikke overvektig, men høy, og må ofte sy inn klærr i str 44, fordi de ofte er lange nok, men for vide. er jo mulig å sy opp også😊 Anonymkode: ff179...90c 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Zalando, gratis frakt og retur 😊 jeg liker godt klærne fra junarose, only carmakoma og vero moda curvy og levis i plus size. Anonymkode: 37dac...aea 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Zalando, gratis frakt og retur 😊 jeg liker godt klærne fra junarose, only carmakoma og vero moda curvy og levis i plus size. Anonymkode: 37dac...aea Men kommer de i større størrelser? Min opplevelse med Vero Moda/only er at største størrelsen er akkurat for trang rundt mage og bryst Anonymkode: 0eb2a...744 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kaphal har store str, akkurat nå ok i klesutvalget også. Nå er jeg ikke overvektig, men høy, og må ofte sy inn klærr i str 44, fordi de ofte er lange nok, men for vide. er jo mulig å sy opp også😊 Anonymkode: ff179...90c Jeg har dessverre ikke tid til å få sydd inn til helgeturen, men kanskje til ferien. Takk for tips 😊 Anonymkode: 0eb2a...744
Snøleopard Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 H&M plus på eventuelt galleriet, lagunen osv 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Days like this på Sundt? Jeg er 42-44 og bruker L, vet de har masse fint i XL. Har både topper og kjoler som passer epleform. Personlig veldig fornøyd med denne kjolen: https://dayslikethis.no/no/p/kjoler/erichsen-kjole/7234696_F583 Anonymkode: 3eedd...3b3 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kommer de i større størrelser? Min opplevelse med Vero Moda/only er at største størrelsen er akkurat for trang rundt mage og bryst Anonymkode: 0eb2a...744 Vero Moda Curvy er Vero Moda sitt merke med store størrelser. De har en drøss med ulike merker på Zalando! Jeg er str. 46/48 og sliter med å finne fine klær i vanlige butikker, mens avdeling for store str. på HM og KappAhl som regel blir store og uformelige. Zalando er en helt ny verden! 😃 Anonymkode: b0ef1...4bd 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 Takk til dere alle som tok dere tid til å svare! Nå er motet litt mer på topp. Skal sjekke rundt 😊😊😊 Anonymkode: 0eb2a...744 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 Enig med de over, masse flott i store str på Zalando. Har selv kjøpt mye fint der. Anonymkode: 4719f...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #11 Skrevet 3. juni 2019 Jeg er str 46/48 og handler på Zalando, Ellos, Bonprix og noen ganger Cellbes. Her er det størrelsesguidedu kan følge og lengden på plaggene står som regel. Masse fine klær i større str på nett Anonymkode: 3c15a...063 1
Snøleopard Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 Dette finner du ut av, er bare til å ta seg en shopperunde rundt byen og se hva du finner. Du kan eventuelt be ansatte om hjelp Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men kommer de i større størrelser? Min opplevelse med Vero Moda/only er at største størrelsen er akkurat for trang rundt mage og bryst Anonymkode: 0eb2a...744 Ja, dette er egne merker for store størrelser 😊 og du kan bare bestille og prøve, og returnere det du ikke vil ha, helt gratis. Har funnet mye fint på cellbes og, men det er ofte dårlig kvalitet og dyrt (og litt kjærring stil 🙈). Anonymkode: 37dac...aea 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #14 Skrevet 4. juni 2019 «Kom inn» på Nesttun senter, i andre etasje i gangen med frisør og neglepleie ut mot parkeringshuset. De har str 36-60. Bazar i Vestre Torggate for litt mer uvanlige klær. Vil tro du kan finne litt på Emil og på Vic i kjelleren på Nesttun. Boutiqe no 6 på Lagunen har mye fint, Claire samme sted kan også ha. Ini style på Sartor (og Øyrane torg). Illums bolighus i sentrum En må dessverre bare prøve seg litt frem. Anonymkode: b7b2a...836 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #15 Skrevet 4. juni 2019 Jeg bruker 44-46-48, kommer litt an på plagget. Kjøper mye klær på KappAhl, Cubus, Lindex og litt på HM Man må lete litt og man må prøve klærne. De kan se kjedelige ut på stativet, men så får man de på seg og se hvordan de kan styles. Så prøv selv om det kanskje ser litt kjedelig ut Og det viktigste av alt, man må bare akseptere at magen syns litt osv. Er man stor så er man stor liksom. Bær det med stolthet så ser man straks mye bedre ut 😊 Anonymkode: e17e9...c54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå