Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aller først: jeg er veldig klar over at 6 måneder er helt innenfor normalen, og jeg har ingenting å klage over sammenlignet med dere som har prøvd mye lenger. 

Jeg føler allikevel at jeg må kunne føle at det begynner å ta tid, selv om jeg bare er i pp 6. Det kan ha noe med å si at barn nummer en ble til på bare 2 pp. 

Jeg har regelmessig mens, og vi har sex annenhver dag den uken. Jeg lurer på om det er noen som har tatt blodprøver eller sædprøve før det har gått 12 måneder? Eller gjøres det kun ved utredning til ivf?

Anonymkode: 4e256...84d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slapp av!!

Anonymkode: 3a306...2ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av!!

Anonymkode: 3a306...2ac

Ro deg ned du! 

Anonymkode: 40343...ef5

• Liker 1
Skrevet

Tok 9 mnd med meg.. ble så utålmodig at jeg bestilte fruktbarhetssjekk privat - men kom aldri så langt. Nettopp funnet ut at jeg er gravid.

Denne pp spiren satt var jeg så lei av å prøve at jeg ville prøve å ikke fokusere og stresse så mye med det den pp.. hadde alikevell sex annenhver dag i «perioden».

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aller først: jeg er veldig klar over at 6 måneder er helt innenfor normalen, og jeg har ingenting å klage over sammenlignet med dere som har prøvd mye lenger. 

Jeg føler allikevel at jeg må kunne føle at det begynner å ta tid, selv om jeg bare er i pp 6. Det kan ha noe med å si at barn nummer en ble til på bare 2 pp. 

Jeg har regelmessig mens, og vi har sex annenhver dag den uken. Jeg lurer på om det er noen som har tatt blodprøver eller sædprøve før det har gått 12 måneder? Eller gjøres det kun ved utredning til ivf?

Anonymkode: 4e256...84d

Jeg er i samme situasjon som deg. Begynte seriøst i nov.. skjer ingenting og er å får hjelp til stimulering hos privat klinikk. Hans råd var å prøve tre ganger med stimulering av tabletter og eggløsningssprøyte. For så å tenke ivf om det ikke skjer noe.. merker jeg mister skikkelig motet. Vet alle sier at mange bruker ett år osv. Men man hører jo bare om de som får det til på første og andre forsøk 😞

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i å ta prøver, så vet man helt sikkert at alt er i orden. Og dere er eventuelt "litt I gang" med testing. Hvis det viser seg at det ikke har skjedd noe i løpet av de neste 6 mnd

AnonymBruker
Skrevet

Ble gravid etter 6 pp. Skulle egentlig ringe gynekolog den dagen jeg testet positivt fordi jeg begynte å tro noe var galt. Fortsett å prøv 🙂 

Anonymkode: d0f50...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...