AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Hvordan takler du mennesker som er gniten? Som aldri kan bruke 1 ekstra øre mer enn de må, og prøver snike seg til litt av det andre kjøper Isteden for.... Som skal ha tilbake 20 kr du manglet til bussbillett? Osv osv.... Anonymkode: f91df...244
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Kutter de ut, slike folk orker jeg ikke. Anonymkode: 535c6...e8a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som skal ha tilbake 20 kr du manglet til bussbillett? Anonymkode: f91df...244 Hva da mener du? Du mangler 20 kr til bussen, du får låne av en venn og så ønsker denne vennen å få tilbake pengene h*n lånte bort? Anonymkode: be403...20d 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva da mener du? Du mangler 20 kr til bussen, du får låne av en venn og så ønsker denne vennen å få tilbake pengene h*n lånte bort? Anonymkode: be403...20d Ikke ts, men ser hva du mener, man betaler tilbake det man skylder, det er en selfølge i min verden værtfall. Anonymkode: 535c6...e8a 2
Nappetass1 Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Det finnes ikke noe mindre sjarmerende. Jeg liker godt å spandere, men når det alltid bare går én vei blir jeg lei. 3
Ullvott Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan takler du mennesker som er gniten? Som aldri kan bruke 1 ekstra øre mer enn de må, og prøver snike seg til litt av det andre kjøper Isteden for.... Som skal ha tilbake 20 kr du manglet til bussbillett? Osv osv.... Anonymkode: f91df...244 Til det jeg har uthevet: av egen erfaring er det som regel de(n) samme som alltid mangler den tjuekroningen og som alltid låner, så akkurat der er det forståelig at noen er litt prinsippfaste. Til det andre blir jeg nærmest litt lattermild. Jeg kjenner noen slike, og ingen ting forundrer meg lenger i hvor langt noen går for å spare noen øre, eller grafse til seg litt ekstra! Noen ganger går det over i det komiske. Det er ikke pent å le, selv om man burde la være, for egentlig er det jo et sosialt handicap. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Det er ikke gnient å forvente tilbake penger man har lånt bort. Jeg ville nok ikke mast om 20 kroner, men jeg ville jo forventet at den andre betalte det tilbake uoppfordret. Skulle bare mangle. Anonymkode: 6b549...00b 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, Ullvott skrev: Til det jeg har uthevet: av egen erfaring er det som regel de(n) samme som alltid mangler den tjuekroningen og som alltid låner, så akkurat der er det forståelig at noen er litt prinsippfaste. Til det andre blir jeg nærmest litt lattermild. Jeg kjenner noen slike, og ingen ting forundrer meg lenger i hvor langt noen går for å spare noen øre, eller grafse til seg litt ekstra! Noen ganger går det over i det komiske. Det er ikke pent å le, selv om man burde la være, for egentlig er det jo et sosialt handicap. Min erfaring å. Anonymkode: 535c6...e8a 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke gnient å forvente tilbake penger man har lånt bort. Jeg ville nok ikke mast om 20 kroner, men jeg ville jo forventet at den andre betalte det tilbake uoppfordret. Skulle bare mangle. Anonymkode: 6b549...00b same Anonymkode: 535c6...e8a
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 Tenker at det ikke raker meg om noen vil bruke så lite penger de kan. Så lenge de betaler for seg selv. Men jeg HATER folk som skal låne penger. Enten det er 20 kroner til bussen, eller 100 000 til å dekke et forbrukslån de har tatt opp. Anonymkode: 139da...e19 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 Ts her. Jeg forklarte ikke så bra ang 20 kr til buss... Det var at hvis jeg har spandert og brukt min tid på å hjelpe en person, og jeg skjeldent spør om verken penger eller hjelp selv. Så når jeg først trenger 10 kr for den slags skyld, så må du ordne deg selv. Gi og ta skal det være da.... Dere handler til kosekveld. Du kjøper godteri,snacks, og alt du tenker skal være til en koselig kveld med venner. Men dine venner kjøper mininalt og spiser opp ditt i stedet.... Du må da kjøpe rikelig, slik at du selv får det du vil ha... Anonymkode: f91df...244 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #12 Skrevet 5. juni 2019 Jeg sånn venn å han går meg på nervene! Men blir morsomme historier ut av det da,som når han sa rett etter sex " skal vi spleise på angrepillen?". Kommer jeg på besøk til han å vi skal spise grandiosa som han har kjøpt på tilbud til 25 kr så må jeg betale halvparten. Han kan komme på besøk til meg med micropop som han sier at han har betalt 10 kr for;jeg kan også få hvis jeg betaler 5 kr. Kunne skrevet en hel bok om hvor gjerrig denne mannen er hehe! Anonymkode: 48a62...ead 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #13 Skrevet 5. juni 2019 Å første gang han møtte meg så var han intressert i meg så han skulle spandere på meg når vi var ute å spiste pizza. Vi delte en pizza til 125 kr å når jeg ble spurt om hva jeg ville ha å drikke så sa jeg cola. Da spør han om jeg ikke heller kan bestille vann for det er gratis! Dette er en mann som ikke har dårlig råd heller. Anonymkode: 48a62...ead 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå