Gå til innhold

Tror dere en Bik Bok-butikk kan sende en vare til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ute og kjører med shoppingen min igjen :ler:

Idag fant jeg en kjempesøt cardigan på Bik Bok. Handler omtrent aldri der til vanlig, da butikken er litt for "ung" for meg, men jeg så denne cardiganen i et blad og syntes den var så søt!

Den er strikket i hvit tynn bomull og har heklet blondekant nederst på armene og langs alle kantene, og en liten knapp foran. Men den er finest å ha åpen med en topp under. (Den heter "Krymp").Jeg fant den altså i hvitt, som jeg så etter.

Jeg likte den så godt at jeg fikk lyst på den i sort også, men alle Bik Bok-butikkene her i Trondheim er utsolgt for sort i str. L.

Nå får jeg ikke dette ut av hodet, og leker med tanken på å ringe rundt til Bik Bok-butikker andre steder i landet og spørre om de evt. kan sende til meg? Det høres sikkert helt sprøtt ut, men tror dere det er mulig? Noen av dere her inne jobber sikkert i klesbutikker og har erfaring med slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde være mulig det! De kan vel i hvertfall sende den til en Bik Bok butikk i den byen du bor i! Jeg har i allefall gjort sånt med andre butikker, så da burde det ikke være noe i veien for at de kan det også!

Skrevet

Det er mulig de gjør det, spør!

Butikk-kjeden jeg jobber i sendte før varer mellom butikker, men ikke nå lenger. Sender varer til kunder, men det blir dyrt (postoppkrav).

Skrevet

Takk for svar! Jeg skal i løpet av dagen begynne å ringe rundt til butikkene rundt omkring i landet. Foreldrene mine skal utenbys neste helg, så jeg prøver den byen først :P Hvis en butikk kan sende til meg, gjør det ikke noe om jeg må betale litt ekstra heller...

Jeg fortalt nettopp om dette til en kollega her på jobben, og hun synes jo at jeg er helt gal :ler:

:kul:

Skrevet

:-)

Treff på første forsøk!! Prøvde byen som foreldrene mine skal til neste helg, og der hadde de den!! Og det var ikke noe problem å få lagt den av en uke. Så da løser det seg veldig bra ved at mamma og pappa drar innom den butikken og kjøper den! (Mamma skal nok på shopping mesteparten av tiden der likevel :ler: ).

Nå er jeg glad :)

Skrevet

Kjempebra! :-)

Gjest gloria
Skrevet

jobber på bik bok, og vi fikser dette uten problem :) men du må regne med at enkelte butikker får sendt pakkene senere enn andre pga mye annet arbeid som skal gjøres. men forhåpentligvis mottar de pakken/varen etter et par dager.

kos deg med plagget da :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Koster det noe ekstra å få tilsendt et plagg fra en butikk til en annen?

Gjest gloria
Skrevet
Koster det noe ekstra å få tilsendt et plagg fra en butikk til en annen?

Nei, butikken dekker disse utgiftene. De er også pålagt å kontakte kunden når varen kommer i butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...