Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarte ikkje motstå å kjøpe ei svele på ferja i dag. Men kor mykje kaloriar er det i ei slik svele? Var ei Fjord 1 ferje. Rekna med det er mykje, for er jo ein del smør på? 

Om du ikkje veit, kva ville du tippa? Trur sjølv det er ca. 500 kalorier.. Kan det stemme? 

Anonymkode: a9e31...9c0

AnonymBruker
Skrevet

Tja, vil tippe rundt 250 for en i normal str. Lite næring, men heller ikke det værste man kan spise. Ta å google næringsinnhold svele, der får du nok svar.

Anonymkode: 97d98...56b

AnonymBruker
Skrevet

Basert på Toro sveler/lapper:

1 stk svele (Á 43 gram) - 90 kcal

10 gram smør - 74 kcal

2 ts sukker - 40 kcal

Anonymkode: 899b0...556

AnonymBruker
Skrevet

De scenene er jo ganske store og tykke og har både mye smør og sukker på. Tror også de inneholder ca. 450-500 kcal. Ville tatt utgangspunkt i det.

Anonymkode: 6cf2c...bd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sveler skulle det stå ^

Anonymkode: 6cf2c...bd1

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Eg la inn 600 kaloriar for å vere heilt sikker. Var mykje smør på. Trur til og med 600 er for lite men det får gå for denne gong... Er ikkje så ofte eg tek ferja! Svele høyre med då, hehe. :)

Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

pinar, adm. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, pinar skrev:

Ryddet for brukerangrep.

pinar, adm. 

Brukarangrep i ei tråd om sveler? Kjære folk... 

Til trådens tema. Eg søkte opp oppskrifta. Der sto det at det blei mellom 10-12 sveler, så eg tok utgangspunkt i 12 sveler. Etter eg la inn alle ingrediensane blei det på noko å 670 kaloriar. Talet er med andre ord høgre om det berre blei 10 sveler av røra. Så eg la inn 700 kaloriar i lifesum. 

Oppskrifta fann eg på godt.no meina eg, var ei som he jobba på ferje som la den ut. Eller så var det ei som kjende ei. Hugsa ikkje. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...