Gå til innhold

Har fwb forholdet gått over til å bli en dypere relasjon? Hvor er vi på vei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fwb som jeg treffen en gang i måneden. Når vi er sammen så ser vi film, lager mat, koser, knuller, snakker om alt mulig, ler mye og sover gjerne over. 

I starten sa vi begge at vi ikke var ute etter noe forhold og han sa han ikke er noe forholdstype. Han har heller aldri vært i forhold og vet ikke hva det vil si. Nå er det lenge siden han sa det, og vi skriver med hverandre hver dag på snapchat. Alt fra tull og tøys til hvordan dagen har vært og dypere diskusjoner. Vi sender også bilder og sexter. Men etterhvert som det har gått noen måneder så har det blitt mer søte meldinger, hjerter, kysse smileyer og vi skriver ofte at den andre er søt og fin osv. 

Kan det være at vi er på vei til noe mer? Jeg har begynt å like ham som mer enn en venn, men har ikke truffet han nok til å være forelsket enda.

Anonymkode: 76b15...7e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si at dere er på vei til å bli noe mer hvis dere kun møtes en gang i mnd. Er man betatt vil man møtes ofte.

Anonymkode: 8f879...1fb

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Dere deler mye mer enn sex. Du bør tenke på hvor du vil. 

Min partner og jeg startet som fwb.

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Alterego666 skrev:

Dere deler mye mer enn sex. Du bør tenke på hvor du vil. 

Min partner og jeg startet som fwb.

Ja men det er vanskelig. Vet ikke helt hva jeg vil og vet ikke om jeg vil nevne det heller for ham i tilfelle det ødelegger noe. Kunne egentlig tenkt meg å treffe han oftere for å finne ut om det kan være noe mer der.

Gjest Alterego666
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men det er vanskelig. Vet ikke helt hva jeg vil og vet ikke om jeg vil nevne det heller for ham i tilfelle det ødelegger noe. Kunne egentlig tenkt meg å treffe han oftere for å finne ut om det kan være noe mer der.

It fra din beskrivelse virker det som om dere begge forflytter dere i retning av et forhold basert på følelser. Innenfor dette igjen er det jo et stort spekter av ordninger for et forhold. Snakker dere godt sammen om personlige spørsmål, sånn rent generelt? Er dere åpne og ærlige sammen? Deler dere personlige ting som er eksklusivt for dere?

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid en som legger mer i et fwb-forhold enn den andre. Denne gangen er det deg.

Fwb er og blir en dårlig idé. Man starter som venner. En av dem blir forelsket. Den andre trekker seg unna. Vennskap over. Jeg slår et slag for helt tilfeldige forbindelser eller ekte forhold. Fwb er bare en pose-og-sekk-ting for folk som vil ha noen å pule med, og det funker ikke. 

Anonymkode: f093f...ce5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Alterego666 skrev:

It fra din beskrivelse virker det som om dere begge forflytter dere i retning av et forhold basert på følelser. Innenfor dette igjen er det jo et stort spekter av ordninger for et forhold. Snakker dere godt sammen om personlige spørsmål, sånn rent generelt? Er dere åpne og ærlige sammen? Deler dere personlige ting som er eksklusivt for dere?

Ja vi har delt personlige ting med hverandre helt fra starten av. Og vi er ærlige når vi snakker sammen. Det eneste som har forandret seg er at vi sender mer søte meldinger nå enn før.

Gjest Alterego666
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vi har delt personlige ting med hverandre helt fra starten av. Og vi er ærlige når vi snakker sammen. Det eneste som har forandret seg er at vi sender mer søte meldinger nå enn før.

Da må dere snakke mer, utfordre hverandre. Lykke til!😉

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Alterego666 skrev:

Da må dere snakke mer, utfordre hverandre. Lykke til!😉

Hvordan da tenker du? Snakke om hva?

Gjest Alterego666
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da tenker du? Snakke om hva?

Hva dere tenker framover i forhold til hverandre. Hvordan ser dere hverandre om ett år, fem år....

Skrevet

Nei, det høres ut som om det går mot slutten. Du ønsker mer enn han kan gi. 

AnonymBruker
Skrevet

Du har allerede kommet dit at du føler deg sårbar om han ikke ønsker det samme som deg. En vente og se holdning vil bare gjøre det mye verre. Ikke bare send søte meldinger,  still de rette spørsmålene

Anonymkode: e0fb8...361

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en gutt startet som fwb. Da var det han som fikk følelser for meg. Jeg var kun interessert i sex.

6 mnd senere innså jeg at jeg elsker han og vil ikke ha et liv uten han.

Nå er det oss to ❤️

Anonymkode: 710c6...f14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...