Gå til innhold

Siste natt som ugift...

Fikk du sove natt til den store dagen?  

1. 1. Fikk du sove natt til den store dagen?

• Sov som en unge
      5
    • Sov kun i et par timer
      4
    • Søvnløs
      0
    • Brukte sovepiller/beroligende etc
      1
    • Er ikke gift, men kan forestille meg at jeg...
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fikk du sove, eller hva tenker du om det!??

Jeg har skikkelig "noia"...for jeg er av typen som blir lett spent og rastløs, og ser for meg en totalt søvnløs natt! :tunge1:

Til dere som er gift - fikk dere sove?

Noen gode råd for å sikre søvn, så bruden ikke er totalvrak?

Og dere som enda ikke er gift, hva tenker dere om saken? Like "hyper" som meg, eller har dere så godt sovehjerte at det ikke er noe tema?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Uff... jeg vedder på at jeg ikke får sovet et sekund! ... :ler:

Får ta et par pils, da slokner jeg uansett.. :ler:

Skrevet

Blir nok ingen rolig natt for meg, nei.

Har til tider søvnvansker ellers også, så jeg ser for meg en natt med mye urolig vriing og stønning og... :wink:

Skrevet

Jeg har våkennetter allerede jeg, med bryllupstanker svirrende rundt i hodet :ler:

Skrevet

Jeg må nok til legen å få noe beroligende :ler:

Når jeg gleder meg til noe eller er nervøs kan jeg bare glemme å sove, og det er jo litt dumt å stå opp på selve bryllups dagen med poser under øynene og rød sprengte øyne.

Ellers så blir det kanskje en flaske rødvin, da sovner jeg som en stein.. :sove:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei!

Tanker det samme som deg... har sommerfugler i magen nå jeg, og det er 4 mnd igjen... tenk hvordan jeg blir natten før.

Å drikke et par glass vin for kosen er nokså greit synes jeg men ikke hive innpå for å sove. Alkohol gir urolig søvn som sikkert mange her vet fra før.

Skal trekke meg en kopp kammile-te for å få ro og behag. Ta meg en lang varm dusj før legge tid, hjelper for meg iallfall.

Så lenge vi ikke fokuser for mye på det tror jeg jammen dette skal gå bra :ler:

Skrevet

En stund før bryllupet, hadde jeg en periode veldig mye stress på jobb og sov elendig om nettene. Da fikk jeg noen lettere innsovningstabletter av legen. Sparte en sånn til natten før bryllupet. Rett og slett fordi det var viktig for meg å få sove godt.

Gjest Gjesta
Skrevet

sov sånn sånn passelig egentlig.............

Skrevet

Jeg sov heldigvis som en stein! Det hadde jo vært en hektisk tid, og så ble det sent pga forloveren min ikke kom før kl 01. I tillegg drakk jeg vel et glass vin eller to.

Vi hadde egentlig planlagt at min kjære skulle sove et annet sted, men når det nærmet seg var jeg veldig glad for at vi skulle sove sammen. Sover jo aller best da....

Skrevet
Jeg sov heldigvis som en stein! Det hadde jo vært en hektisk tid, og så ble det sent pga forloveren min ikke kom før kl 01. I tillegg drakk jeg vel et glass vin eller to.

Vi hadde egentlig planlagt at min kjære skulle sove et annet sted, men når det nærmet seg var jeg veldig glad for at vi skulle sove sammen. Sover jo aller best da....

Jo, er vel sant det... Jeg sover aller best med G ved min side! :wink: Så de ukene han er på reisejobb kommer jeg som regel heeelt ut av det. Sitter omtrent oppe hele natten og vandrer hvileløst! :ler:

Dessuten så er jeg som sagt typen som blir helt hyper når jeg gleder meg skikkelig til noe - så det spørs dette altså! :roll:

5 valium takk! :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Må ikke forsove deg til vielsen da Toria :ler:

Gjest Betty Boop
Skrevet

Tror jeg skal stå opp grytidlig dagen før - da må jeg vel få sove om kvelden? :klø:

Skrevet

tror jeg garanteret til å få problemer med søvnen. Tenker nok altfor mye når jeg har lagt meg - klarer liksom ikke å roe meg ned. Får prøve å vere litt bevisst på å roe meg ned en stund før sengetid, men problemet er jo at vi skal ha en sammenkomst dagen før bryllupet for, så det blir sikkert fullt kjør denne dagen også. Men noe beroligende har jeg aldri tatt og tørr absolutt ikke å ta det natten til den viktigste dagen i mitt liv. Kan ikke ta sjansen på å komme halvsløv i bryllupet heller

Skrevet

Jeg hadde så mye å styre med og så mange tanker rundt dagen at jeg sov ikke mye. Men de timene jeg faktisk sov, sov jeg som en unge!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...