AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Okei, jeg kommer til å høres rar og sosialt klein ut nå men det er fordi jeg tror jeg er det?? Er i tidlig 20-årene, blitt kjent med folk som har små barn og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til de når vi henger sammen og barnet er med. Det blir jo kjedelig for barnet at vi snakker om voksenting og det ikke er andre barn der. Man kan jo ikke bare ignorere at barnet er med. Hvordan hilser man på barn? Hva snakker man om? Hva sier man? Føler meg så rar og klein... 😅 Anonymkode: c1895...dbd
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Hei! Har du vært i barnehagen i dag? Hva gjorde dere der? Hvor gammel er du blitt nå? - oj er du så stor nå? Hvilken klasse går du i nå? Hva synes du er morsomst på skolen? Spør foreldrene hva barna er interessert i. Om det er fotball, korps, paw patrol eller barbie, og så spør du dem litt rundt det. Da kan det godt være du blir invitert på rommet for å se plakater, bilder og leker... Ofte vil jo barna leke sånn noenlunde for seg selv, men det er fint å gi dem litt oppmerksomhet også 😊 Gjør det enkelt, trenger ikke å føle deg klein. Så lenge du viser interesse 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå