Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, her kommer sikkert det dummeste spørsmålet jeg har stilt her på KG  (og det sier egentlig litt.) 

Er det rart å kjøpe (dyre) smykker til seg selv? Jeg har en samboer som er verdens beste, og han er kjempeflink til å gi meg gaver og skjemme meg bort,. Hans gaver er som regel reise/opplevelser, og det setter jeg veldig pris på.

Jeg kunne godt tenke meg noen fine smykker av god kvalitet, for eksempel et halskjede i hvitt gull med en enkel diamant. Jeg synes det er en for dyr ting å ønske meg, men er det "rart" å kjøpe det til seg selv? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler liksom at smykker er noe man får i gave - og ikke noe man faktisk kjøper til seg selv... Så damer, kjøper dere smykker til dere selv? 

Anonymkode: 4f33c...131

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke rart å kjøpe smykker til seg selv, ei heller dyre smykker.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg ventet på at noen kjøpte diamantøredobber til meg så hadde jeg fortsatt ikke hatt det. Har fylt 40 og fortjener dem;) Pluss litt andre ting da, men jeg kler ikke gult gull så godt. 😉 Og mannen kjøper masse fine ting til meg, men det er ikke alltid han kjøper det jeg har lyst på. 😄

Anonymkode: e3270...7df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboer kjøper ikke smykker til meg av den enkle grunn at han ikke kan forutse hva jeg vil like og han liker ikke gi gaver han ikke vet om vil falle i smak. De fleste smykkene mine har jeg kjøpt selv 🤷‍♂️

Anonymkode: 28879...63d

• Liker 2
Skrevet

Det er helt innafor å kjøpe smykker til seg selv. Det å kjøpe et dyrt smykke man ønsket seg, gjerne for penger man får i gave, er jo kjempe fin måte å bruke dem på. Det er lov å skjemme bort seg selv, også med et fint smykke. Shop i vei du!

• Liker 2
Gjest Geirfuglen
Skrevet

Har vært sammen med samme mann i 15 år og har ytterst sjelden fått smykker. Så ja, jeg kjøper smykker til meg selv. Kanskje ikke fryktelig dyre, men gjerne hos gullsmed. Kjøpte meg f.eks øredobber fra Skagen i dag. Tror det er minst ti år siden jeg sist fikk smykker i gave..

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar folkens 💕

Høres ut som det er ganske vanlig å kjøpe smykker til seg selv, så det skal jeg sannelig gjøre. Vet ikke hvorfor det føltes som noe annet enn å kjøpe en veske eller en jakke, men det har vel kanskje noe med at det er en så typisk ting å gi i gave ☺️

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar folkens 💕

Høres ut som det er ganske vanlig å kjøpe smykker til seg selv, så det skal jeg sannelig gjøre. Vet ikke hvorfor det føltes som noe annet enn å kjøpe en veske eller en jakke, men det har vel kanskje noe med at det er en så typisk ting å gi i gave ☺️

Nå syntes jeg nesten at du skal vise oss hvilket du velger deg😉

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ingenting rart med det.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper både smykker og ringer til meg selv. Så nei det er verken rart eller snodig. 

Anonymkode: 07048...68b

AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være rart. Da får man akkurat det man ønsker seg. Jeg har aldri ønsket meg sånne ting av kjærester, rett og slett fordi jeg er kresen på sånt.

Får noen ganger smykker og sånt av foreldrene mine, men eller så kjøper jeg selv.

Anonymkode: 59f75...31a

• Liker 1
Skrevet

Kjøper der jeg vil til meg selv. Hvordan skal jeg ellers få det jeg vil ha? Samme gjelder blomster 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...