AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Er det «normalt»? Skal muligens gifte meg borgerlig. Tenker å bare ha på meg helt dagligdagse klær. Er det uvanlig? Anonymkode: e08d0...289
Pillarguri Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Det er vel litt uvanlig å ikke pynte seg i det hele tatt, men hvis det er det du ønsker så er det helt opp til deg. 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Vi giftet oss i antrekk "pen hverdag", i lunsjen (utvidet lunsj) i sin tid. Ingen visste at vi var gift før 4 år etter. Da hadde vi en fest og en uhøytidelig vielse, foretatt av en venn av oss, overrasket venner og familie ifbm annen feiring. Går fint an til å gifte seg i hverdagsantrekk, men det er jo helt greit å ha ren bluse og droppe slitte jeans Anonymkode: 8cbdd...f7f 1
Djungelvrål Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Jeg kjøpte meg en hvit Tiger of Sweden kjole, ville pynte meg selv om vi hadde selve bryllupet i utlandet. Brukte kjolen på kvelden også, vi var ute å spiste sammen med forloverene. Man gifter seg en gang, da går man ikke i hverdagsklær. Man har en kjole i skapet man kan bruke. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 Ikke "normalt", men er vel opp til hver enkelt hva dem vil🙂 Anonymkode: 25618...70e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Det er helt klart vanligere å pynte seg litt, men ingen på tinghuset bryr seg. Er det viktig å være så hverdagslig som mulig? Hadde det ikke vært hyggelig å ta på seg litt pene hverdagsklær i det minste? Anonymkode: 783ce...cab
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 Tenk litt over hvilke andre ting som Tinghuset brukes til. Det er sikkerhetskontroll for å komme inn i huset, i alle fall i Oslo. Det er domstoler som holder til i samme hus. Menneskene som jobber der går med formelle klær, og skal man være med i en rettssak blir man også bedt om å bruke det. Da tropper du ikke opp i joggeklær, eller dagligdagse hverdagsklær, selv om det er ditt eget bryllup. Man skal ha litt respekt for det huset, og det som skjer der. Anonymkode: 25d1e...6ec 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå