Gå til innhold

Sminke / make-up artist!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har endelig bestilt frisør, men mangler en til å hjelpe meg med sminken - noen her som har noen tips!??

Dette er i sentrum av Oslo...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke frisøren sminke deg? Tror de har noen som kan dette i alle frisørsalonger.

Skrevet

Hos Eden brud gjør de begge deler. De kan hjelpe med alt.

Skrevet

Hei,

Tror de fleste frisørsalonger gjør dette.

Jeg skal gifte meg i en annen by enn der jeg bor (bor i Oslo). Frisøren der skal også legge sminken min, men jeg har fått vite at var det spesielle farger jeg ville ha, burde jeg ha med sminke selv. I og med at jeg aldri blir fornøyd med den sminken jeg kjøper og ikke vet hva slags farver jeg skal ha etc, så jeg stikker innom http://www.grensen16.com fordi de tilbyr konsulent hjelp til kroner 200 for 20 minutter- på hva slags sminke man bør kjøpe. :)

Skrevet

Jeg ville aldri latt en frisør sminket meg, og det tipper jeg at ikke Toria vil heller!? Så sant det ikke er en frisør som er utdannet make-up artist og har mye erfaring fra det også da. Jeg ble sminket av June som gjør make-up på det bli ny programmet som går på mandager på tv3 el. tvnorge. Kjente henne fra før, så jeg visste at hun er flink. Og jeg ble veldig fornøyd! På prøvesminkingen ble jeg sminket av en som jobber for henne som også er flink, men da ble jeg langt fra så fornøyd. Så det er utrolig viktig å ha en som er profesjonell. Lykke til i jakten Toria! Har dessverre ingen tips på flinke make-up artister i Oslo.

Skrevet

Min frisør var utdannet stylist, så jeg fikk gjort både hår og sminke hos henne. Fantastisk deilig, egentlig, å få gjort alt på et sted. :wink:

Skrevet

Takk for tips!

Men nå har det seg visst sånn også at min frisør ikke sminker...el. det er mulig hun sminker litt, men hun er ikke utdannet, og det var liksom det jeg hadde lyst på - en som virkelig kan sakene sine! Vet at det er make-up-artister som kommer til frisørene, så jeg er egentlig bare ute etter om noen vet om noen som gjør akkurat det! :wink:

Skrevet
Jeg ville aldri latt en frisør sminket meg' date=' og det tipper jeg at ikke Toria vil heller!? Så sant det ikke er en frisør som er utdannet make-up artist og har mye erfaring fra det også da. [/quote']

Enig. Har blitt advart av forloveren min, som tidligere var frisør, om at de fleste ikke har noen formell makeup-kompetanse. Og da kan man jo like gjerne gjøre det selv...

Anyvold er makeup artist... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...