Gå til innhold

Hvor lang tid tar det å bytte tog?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid bør jeg beregne ved togattentatet i Lillestrøm stasjon på en fredags kveld? Skal gå fra lokaltoget til flytoget. Har det ikke travelt med å rekke fly, så jeg trenger ikke å beregne god tid. Skal ha med en koffert på slep

Anonymkode: b1c87...5bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor lang tid bør jeg beregne ved togattentatet i Lillestrøm stasjon på en fredags kveld? Skal gå fra lokaltoget til flytoget. Har det ikke travelt med å rekke fly, så jeg trenger ikke å beregne god tid. Skal ha med en koffert på slep

Togattentatet? Planlegger du terror? 

Er ikke kjent på Lillestrøm, men på de fleste stasjoner tar det ikke mer enn noen få minutt å bytte tog, litt avhengig av hvor mange plattformer du må forflytte deg. Jeg har ofte 5-10 minutter overgang, og det går som regel kjempefint. Men man må jo ta høyde for togene kan være forsinket da. 

Anonymkode: 8b2c2...973

Skrevet

Lillestrøm er ikke spesielt stor. 10 minutter burde holde i massevis dersom togene er i rute.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Togattentatet? Planlegger du terror? 

Er ikke kjent på Lillestrøm, men på de fleste stasjoner tar det ikke mer enn noen få minutt å bytte tog, litt avhengig av hvor mange plattformer du må forflytte deg. Jeg har ofte 5-10 minutter overgang, og det går som regel kjempefint. Men man må jo ta høyde for togene kan være forsinket da. 

Anonymkode: 8b2c2...973

Oj, en «liten» skriveleif der ja😬 Ikke bra..!

skulle stå «ved togbytte» i Lillestrøm.

58 minutter siden, Cata skrev:

Lillestrøm er ikke spesielt stor. 10 minutter burde holde i massevis dersom togene er i rute.

Okei, da satser jeg på at det holder. Er ikke krise om det ikke går, bare kjedelig

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips er å heller ta Lillehammer toget. Tar ikke stort mye lenger tid,men mye billigere :)

Anonymkode: ec934...e3e

• Liker 2
Gjest Linaria
Skrevet

Anbefaler å ikke ta flytoget fra Lillestrøm, men det tar uansett bare rundt fem minutter å bytte. Er åtte perronger og veldig oversiktlig. 

Skrevet

Ville beregnet 5-10 minutter for bytte, i tillfelle man kommer på spor helt på andre siden av stasjonen. 

For øvrig ville jeg heller satset å lokaltog til gardermoen. Lokaltog og flytog tar like lang tid. Flytoget koster 154 kr fra lillestrøm, mens lokaltoget koster 82 kr... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...