AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Hvor lang tid bør jeg beregne ved togattentatet i Lillestrøm stasjon på en fredags kveld? Skal gå fra lokaltoget til flytoget. Har det ikke travelt med å rekke fly, så jeg trenger ikke å beregne god tid. Skal ha med en koffert på slep Anonymkode: b1c87...5bd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid bør jeg beregne ved togattentatet i Lillestrøm stasjon på en fredags kveld? Skal gå fra lokaltoget til flytoget. Har det ikke travelt med å rekke fly, så jeg trenger ikke å beregne god tid. Skal ha med en koffert på slep Anonymkode: b1c87...5bd Togattentatet? Planlegger du terror? Er ikke kjent på Lillestrøm, men på de fleste stasjoner tar det ikke mer enn noen få minutt å bytte tog, litt avhengig av hvor mange plattformer du må forflytte deg. Jeg har ofte 5-10 minutter overgang, og det går som regel kjempefint. Men man må jo ta høyde for togene kan være forsinket da. Anonymkode: 8b2c2...973
Cata Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Lillestrøm er ikke spesielt stor. 10 minutter burde holde i massevis dersom togene er i rute.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Togattentatet? Planlegger du terror? Er ikke kjent på Lillestrøm, men på de fleste stasjoner tar det ikke mer enn noen få minutt å bytte tog, litt avhengig av hvor mange plattformer du må forflytte deg. Jeg har ofte 5-10 minutter overgang, og det går som regel kjempefint. Men man må jo ta høyde for togene kan være forsinket da. Anonymkode: 8b2c2...973 Oj, en «liten» skriveleif der ja😬 Ikke bra..! skulle stå «ved togbytte» i Lillestrøm. 58 minutter siden, Cata skrev: Lillestrøm er ikke spesielt stor. 10 minutter burde holde i massevis dersom togene er i rute. Okei, da satser jeg på at det holder. Er ikke krise om det ikke går, bare kjedelig Anonymkode: b1c87...5bd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid bør jeg beregne ved togattentatet i Lillestrøm stasjon på en fredags kveld? Skal gå fra lokaltoget til flytoget. Har det ikke travelt med å rekke fly, så jeg trenger ikke å beregne god tid. Skal ha med en koffert på slep Anonymkode: b1c87...5bd Tips er å heller ta Lillehammer toget. Tar ikke stort mye lenger tid,men mye billigere Anonymkode: ec934...e3e 2
Gjest Linaria Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 Anbefaler å ikke ta flytoget fra Lillestrøm, men det tar uansett bare rundt fem minutter å bytte. Er åtte perronger og veldig oversiktlig.
_popcorn_ Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Ville beregnet 5-10 minutter for bytte, i tillfelle man kommer på spor helt på andre siden av stasjonen. For øvrig ville jeg heller satset å lokaltog til gardermoen. Lokaltog og flytog tar like lang tid. Flytoget koster 154 kr fra lillestrøm, mens lokaltoget koster 82 kr...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå