Gå til innhold

Barbering nedentil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres beste tips til barbering nedentil? Bruker høvel og barberskum til vanlig, men føler at jeg aldri får bort alt, så det blir stikkete. Har hørt at det finnes hårfjerningskremer og voks til underlivet, noen som har prøvd det?

Anonymkode: 2909d...ebd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker hårfjerningskrem. Vanlig veet fra butikken. Det svir om du får det på de aller mest private delene, men fungerer bra. Lar den være på 3-4 min, går i dusjen og bruker en klut for å skrubbe av krem og hår. Den siste delen er viktig for meg ihvertfall, for ellers henger en del hår igjen  

Anonymkode: e876c...5c7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker hårfjerningskrem. Vanlig veet fra butikken. Det svir om du får det på de aller mest private delene, men fungerer bra. Lar den være på 3-4 min, går i dusjen og bruker en klut for å skrubbe av krem og hår. Den siste delen er viktig for meg ihvertfall, for ellers henger en del hår igjen  

Ja den har jeg.. men står jo at man ikke skal bruke den nedentil da, vet ikke helt om jeg tørr å bruke den der..  :P

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja den har jeg.. men står jo at man ikke skal bruke den nedentil da, vet ikke helt om jeg tørr å bruke den der..  :P

Jeg har ihvertfall brukt den i åresvis. Det svir veldig om den kommer på innsiden av kjønnsleppene, så det ville jeg prøvd å unngå. Men ellers fungerer den fint for meg ihvertfall. Noen er jo mer sensitive. Men du kan prøve bare på en liten del, la være på litt kortere, og se om du reagerer. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har ihvertfall brukt den i åresvis. Det svir veldig om den kommer på innsiden av kjønnsleppene, så det ville jeg prøvd å unngå. Men ellers fungerer den fint for meg ihvertfall. Noen er jo mer sensitive. Men du kan prøve bare på en liten del, la være på litt kortere, og se om du reagerer. 

Okei, ja faktisk hørt om flere som bruker den der. Ja tenker at jeg prøver å teste på en liten del først. Takk for svar:-)

Skrevet

Finnes veet for sensitiv hud. 

AnonymBruker
Skrevet

Også har Jan Thomas tipset å bruke balsam istedet for barberskum. Funker supert på meg både i ansiktet og nedentil...

Anonymkode: ab423...ca6

AnonymBruker
Skrevet

Bruker kokosolje isteden for barberskum

Anonymkode: 9ce9f...92c

Skrevet

Hvis du bruker en fireblads høvel er det penger ut av vinduet å bruke barberskum.  Det viktigste er at hårene som som skal barberes er godt fuktet i varmt vann.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte den da jeg var ung. Turde ikke barbere i frykt for å skjære meg. Det sved som faen. Jeg gikk rundt som en kjøttkake nedentil i flere dager. Tisse måtte jeg gjøre stående i dusjen med vannstrålen over underlivet. 

Ikke klarte jeg å gå med hårete underliv, så til slutt tok jeg høvelen fatt. Og du verden for en åpenbaring! Ingen kjøttsår nedentil. Ikke blir det stubbere heller. Barberer med to ganger i uka, i dusjen med intimsåpe. Har gjort det i nærmere 20 år. 

Du blir ikke stubbete hvis du barberer mot hårene. Og barber ofte. Det sier seg aelv at det ikke blir glatt hvis hårene er lange.

Anonymkode: 42e29...e90

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte den da jeg var ung. Turde ikke barbere i frykt for å skjære meg. Det sved som faen. Jeg gikk rundt som en kjøttkake nedentil i flere dager. Tisse måtte jeg gjøre stående i dusjen med vannstrålen over underlivet. 

Ikke klarte jeg å gå med hårete underliv, så til slutt tok jeg høvelen fatt. Og du verden for en åpenbaring! Ingen kjøttsår nedentil. Ikke blir det stubbere heller. Barberer med to ganger i uka, i dusjen med intimsåpe. Har gjort det i nærmere 20 år. 

Du blir ikke stubbete hvis du barberer mot hårene. Og barber ofte. Det sier seg aelv at det ikke blir glatt hvis hårene er lange.

Anonymkode: 42e29...e90

Har prøvd å barbere både med og mot hårene... blir stubbete på sidene imellom beina uansett. Skjønner ikke hvorfor. Er akuratt som om at jeg ikke får bort alt, uansett hvor mye jeg prøver. Er det at jeg kjenner det stikker når jeg har bukse på meg.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker kokosolje isteden for barberskum

Anonymkode: 9ce9f...92c

.*sukk*............kokos lukter så godt i tillegg  :rodme:

Anonymkode: b960a...d02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...