AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Hva er deres beste tips til barbering nedentil? Bruker høvel og barberskum til vanlig, men føler at jeg aldri får bort alt, så det blir stikkete. Har hørt at det finnes hårfjerningskremer og voks til underlivet, noen som har prøvd det? Anonymkode: 2909d...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Jeg bruker hårfjerningskrem. Vanlig veet fra butikken. Det svir om du får det på de aller mest private delene, men fungerer bra. Lar den være på 3-4 min, går i dusjen og bruker en klut for å skrubbe av krem og hår. Den siste delen er viktig for meg ihvertfall, for ellers henger en del hår igjen Anonymkode: e876c...5c7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker hårfjerningskrem. Vanlig veet fra butikken. Det svir om du får det på de aller mest private delene, men fungerer bra. Lar den være på 3-4 min, går i dusjen og bruker en klut for å skrubbe av krem og hår. Den siste delen er viktig for meg ihvertfall, for ellers henger en del hår igjen Anonymkode: e876c...5c7 Ja den har jeg.. men står jo at man ikke skal bruke den nedentil da, vet ikke helt om jeg tørr å bruke den der.. Anonymkode: 2909d...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja den har jeg.. men står jo at man ikke skal bruke den nedentil da, vet ikke helt om jeg tørr å bruke den der.. Anonymkode: 2909d...ebd Jeg har ihvertfall brukt den i åresvis. Det svir veldig om den kommer på innsiden av kjønnsleppene, så det ville jeg prøvd å unngå. Men ellers fungerer den fint for meg ihvertfall. Noen er jo mer sensitive. Men du kan prøve bare på en liten del, la være på litt kortere, og se om du reagerer. Anonymkode: e876c...5c7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ihvertfall brukt den i åresvis. Det svir veldig om den kommer på innsiden av kjønnsleppene, så det ville jeg prøvd å unngå. Men ellers fungerer den fint for meg ihvertfall. Noen er jo mer sensitive. Men du kan prøve bare på en liten del, la være på litt kortere, og se om du reagerer. Anonymkode: e876c...5c7 Okei, ja faktisk hørt om flere som bruker den der. Ja tenker at jeg prøver å teste på en liten del først. Takk for svar:-) Anonymkode: 2909d...ebd
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 Også har Jan Thomas tipset å bruke balsam istedet for barberskum. Funker supert på meg både i ansiktet og nedentil... Anonymkode: ab423...ca6
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Bruker kokosolje isteden for barberskum Anonymkode: 9ce9f...92c
Whistler Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 Hvis du bruker en fireblads høvel er det penger ut av vinduet å bruke barberskum. Det viktigste er at hårene som som skal barberes er godt fuktet i varmt vann.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja den har jeg.. men står jo at man ikke skal bruke den nedentil da, vet ikke helt om jeg tørr å bruke den der.. Anonymkode: 2909d...ebd Jeg brukte den da jeg var ung. Turde ikke barbere i frykt for å skjære meg. Det sved som faen. Jeg gikk rundt som en kjøttkake nedentil i flere dager. Tisse måtte jeg gjøre stående i dusjen med vannstrålen over underlivet. Ikke klarte jeg å gå med hårete underliv, så til slutt tok jeg høvelen fatt. Og du verden for en åpenbaring! Ingen kjøttsår nedentil. Ikke blir det stubbere heller. Barberer med to ganger i uka, i dusjen med intimsåpe. Har gjort det i nærmere 20 år. Du blir ikke stubbete hvis du barberer mot hårene. Og barber ofte. Det sier seg aelv at det ikke blir glatt hvis hårene er lange. Anonymkode: 42e29...e90 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg brukte den da jeg var ung. Turde ikke barbere i frykt for å skjære meg. Det sved som faen. Jeg gikk rundt som en kjøttkake nedentil i flere dager. Tisse måtte jeg gjøre stående i dusjen med vannstrålen over underlivet. Ikke klarte jeg å gå med hårete underliv, så til slutt tok jeg høvelen fatt. Og du verden for en åpenbaring! Ingen kjøttsår nedentil. Ikke blir det stubbere heller. Barberer med to ganger i uka, i dusjen med intimsåpe. Har gjort det i nærmere 20 år. Du blir ikke stubbete hvis du barberer mot hårene. Og barber ofte. Det sier seg aelv at det ikke blir glatt hvis hårene er lange. Anonymkode: 42e29...e90 Har prøvd å barbere både med og mot hårene... blir stubbete på sidene imellom beina uansett. Skjønner ikke hvorfor. Er akuratt som om at jeg ikke får bort alt, uansett hvor mye jeg prøver. Er det at jeg kjenner det stikker når jeg har bukse på meg. Anonymkode: 2909d...ebd
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker kokosolje isteden for barberskum Anonymkode: 9ce9f...92c .*sukk*............kokos lukter så godt i tillegg Anonymkode: b960a...d02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå