Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest akk ja :(
Skrevet

Jeg og sambo har vært sammen i over 4 år, og stort sett hatt det helt fantastico . Men nå føler jeg at det liksom er iferd med å "dø ut" på en måte. Forrige måned hadde vi bare sex 2 ganger, og denne måneden bare en gang. Før var alltid sex livet vårt så bra og hyppig. (det er sambo som har mistet piffen, bare så det er sagt)

En annen ting er at han hele tiden sier nei til meg, når jeg foreslår ting; sier han ikke har tid, må jobbe. Da blir jeg så lei meg når han prioriterer å gå ut midt i uka med en kamerat og bli borte hele kvelden/natta, etter å ha sagt noen dager før at han ikke hadde tid til å gjøre noe med meg en kveld. Når vi er sammen hjemme om kvelden, er vi liksom ikke tilstede hos hverandre. Han er sliten og enten ser han på tv eller så jobber han.

Det skal sies at jeg også klager og syter fælt nå i det siste om at jeg er sliten. Begge har vi store deadlines i jobb og eksamener, som vi stresser mye med. Og han var snill og inviterte meg med på byen sammen med ham og kameraten, den kvelden de gikk ut. jeg takket nei fordi jeg var sliten og ikke ville være 3. vogn på lasset.

*sukk* Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, annet enn å få ut litt tristhet. Alle forhold går vel litt opp og ned, så det er vel naturlig at vi også skulle oppleve "nedturen" en gang. Noen som kan hjelpe meg å komme opp av denne bølgedalen?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Vis at du setter pris på ham.. ;)

Ofte blir ting rutine men det går ann å piffe opp forholdet.

Kjøp feks massasjeolje.. Lag favorittretten hans med masse lys til.. Ta etpar øl på favorittpub'en hans..

Send romantiske sms..

Gjør det seksuelle til noe han tenker på flere dager etterpå.. som gjør han gaaal.. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver. For oss hjelper det å få et avbrekk i hverdagen. Det er ikke så lett å skape slike avbrekk selv (foreslår jeg å dra til Stockholm en helg, passer det jo aaaaaaldri), men noen ganger skjer det f. eks. at man får besøk, at det kommer noen helligdager, at man "må" i en konfirmasjon eller lign.

Jeg synes ofte at forholdet vårt tar seg opp etter slike små begivenheter som bryter opp og har vel egentlig bare det tipset til deg/ dere.

Er det noen som skjer i den nærmeste framtid som kan røske litt opp i vanene og hverdagen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...