Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man slutter i en jobb, skal man få feriepengene utbetalt siste lønningsdag? Sluttet i mars og har enda ikke fått dem. 

Anonymkode: 82a79...f78

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ha dem sammen med siste lønning ja. Prut på dem og referer til ferieloven.

du finner den rette paragrafen ved å google

Anonymkode: cd45e...6e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når man slutter i en jobb, skal man få feriepengene utbetalt siste lønningsdag? Sluttet i mars og har enda ikke fått dem. 

Hvis du går fra en arbeidplass i staten til en annen arbeidplass i staten, blir feriepengene overført til ny arbeidsgiver.

Anonymkode: 8ece7...f81

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du går fra en arbeidplass i staten til en annen arbeidplass i staten, blir feriepengene overført til ny arbeidsgiver.

Anonymkode: 8ece7...f81

Min nye arbeidsgiver har ikke fått feriepengene overført fra min tidligere arbeidsplass. Jeg har fått feriepenger fra nåværende arbeidsplass. Har fått mail på at jeg skal få feriepengene fra tidligere arbeidsplass i sommer, men jeg har undersøkt og lest at de skulle jeg hatt når jeg avsluttet jobben der, som var i mars.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på noe av det samme, kjæresten min ble sagt opp helt i slutten av året i fjor men fikk ikke feriepengene med siste lønn. Har hele tiden antatt de kom når alle andre fikk sin, men har enda ikke sett noe til de. Er usikker på når de pleier å betale ut der da han ikke jobbet der så lenge.. Hva gjør man om sjefen ikke betaler ut feriepengene?

Anonymkode: 8380f...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...