Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det står at hvis man finner et produkt billigere et annet sted iløpet av 50 dager så får man prisdifferansen tilbake, men gjelder det også på tilbudsvarer?

For hifiklubben nå selger sonos beam til 3499, jeg ga 3999 for denne på elkjøp for  4 dager siden. 

Etter hva jeg kan forstå er ikke noe i elkjøp sine betingelser som betyr at jeg ikke kan få tilbake de 500?

*Forutsetninger for å kunne kreve prismatch:

- Dokumentasjonen må være fra forhandler som har gjeldende pris, ikke fra andre nettsider som for eksempel prisjakt.no eller tek.no. Dokumentasjon fra nett må vise lagerstatus eller at varen er mulig å legge i handlekurv til gjeldende pris. 
- For nettkampanjer vil fraktkostnader tas med i regnestykket når prisene sammenlignes.
- Kampanjen det refereres til kan ikke ha vært en lokal kampanje eller tilbud eksklusivt knyttet til én butikk: Eksempler på dette er åpningstilbud, lokale handelsdager, lokal lagertømming og lignende aktiviteter som skiller seg fra en tradisjonell kampanje.
- Prismatch gjelder ikke for såkalt «gråimport», der en vare ikke er importert gjennom produsentens offisielle kanaler. Dette kan kontrolleres ved å sammenlikne produktenes varenummer.
- Gjelder ikke for produkter solgt av våre partnere på Elkjøp Marketplace.

Anonymkode: 8475e...66b

Skrevet

Jeg har nå fått igjen sånn som det der før,så jeg ville gått tilbake 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...