Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Kan noen anbefale meg en skikkelig fuktbombe av en ansiktsmaske? Må være merker som er mulig å få fatt i på parfymerier og butikker her i Norge.
Salt Skrevet 29. april 2005 #3 Skrevet 29. april 2005 So Moist fra Estee Lauder. Hvilken hudtype er denne for?
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Hvilken hudtype er denne for? For hudtyper som trenger fuktighet Det er en kremete maske som kan skylles eller tørkes av. Huden blir myk og fin etterpå!
Fakse Skrevet 29. april 2005 #5 Skrevet 29. april 2005 Jeg bruker den grønne Aquasource-masken fra Biotherm, og den er helt vidunderlig. Smører på om kvelden, og vasker ansiktet på vanlig måte neste morgen (den kan fint sitte på så lenge ja). Har du veldig tør hud er den rosa masken i samme serie sansynligvis bedre for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2005 #6 Skrevet 29. april 2005 Jeg bruker den grønne Aquasource-masken fra Biotherm' date=' og den er helt vidunderlig. Smører på om kvelden, og vasker ansiktet på vanlig måte neste morgen (den kan fint sitte på så lenge ja). Har du veldig tør hud er den rosa masken i samme serie sansynligvis bedre for deg.[/quote'] Blir det ikke mye gris om du sover med den, eller trekker den så pass inn at det ikke er noe problem?
Fakse Skrevet 29. april 2005 #7 Skrevet 29. april 2005 Den er i konsistens lik en vanlig hudkrem, og trekker inn sånn at du ikke merker at du har den på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå