AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Hei! På onsdag bestilte jeg en fotballdrakt med trykk fra en nettbutikk. Står i e-posten at man må forvente 5-7 dagers leveringstid. Drakten er gave til en stor feiring på lørdag. Jeg bestilte drakten ca kl. 12 på onsdag, og telte meg frem til at dag 7 vil være nå på fredag. (Ons, fre, man, tir, ons, tor, fre) Men ble plutselig usikker på om dagen man bestiller er medregnet i leveringstiden - noen som vet? Skikkelig surt hvis ikke drakten når frem før på mandag, når festen er i helga. Kan jeg ringe nettbutikken å be om å bli prioritert? Og tilby meg å betale ekstra for feks. ekspress levering? Gikk ikke an å velge hurtigere levering ved bestilling, men er det noen som vet om nettbutikker kan gjøre det? Anonymkode: c0f58...5c0
K.B. Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Hvis vare allerede er sendt, så er jo dette i postens hender og lite butikken kan gjøre med det. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Har du fått bekreftelse på at drakten er sendt? Da skal du ha fått sporingsnummer slik at du kan se hvor den er. Min erfaring er at det bare tar et par dager, og at den derfor skal være fremme innen helgen. Anonymkode: 86f15...a27
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Beklager at jeg va litt utydelig - drakten er IKKE blitt sendt. Ts Anonymkode: c0f58...5c0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Det er bare å ringe og høre om de kan prioritere din ordre. Har selv gjort det ved ett tilfelle når det hastet. Anonymkode: b4428...f6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå