Gå til innhold

Ansatt i Narvesen helt rengjøringsmiddel i slushen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.aftenposten.no/norge/i/jdwa29/Narvesen-ansatt-blandet-vaskemiddel-i-slush-ved-en-feil--kunde-ble-syk?xtatc=INT-38-[1]

En ansatt ved Narvesen kiosk i Trøndelag, tok feil dunk (hvordan er det mulig???) og helte rengjøringsmiddelet i slush-maskinen. Han eller hun har åpenbart ikke reagert på såpelukten, men solgt drikke til kunder. En kunde ble veldig syk, og tre-fire andre drakk også av blandingen før det ble oppdaget søndag.

Den ansatte hadde bare gått rundt og leita etter mer slush, og tok en dunk han/hun fant ved vaskemaskinen på bakrommet, og bare tømt denne i slush-maskinen. 

Jeg må nesten spørre.... hvordan er det mulig å være så dum? Å helle et helt ukjent middel (uten å lese på dunken) funnet på en tilfeldig kanne opp i noe som skal drikkes/fortæres av mennesker?

Anonymkode: 47f14...646

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt burde de sjekket, men jeg forstår heller ikke hvorfor den slushvæsken er i en beholder som er til forveksling lik de for vaskemidler o.l.

Anonymkode: 5688a...38b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om vedkommende faktisk trodde en dunk som sto bak vaskemaskinen inneholdt noe som kunne serveres til kunder, kan kanskje det si en del om rutinene for oppbevaring av næringsmidler i den kiosken. 

Eventuelt er muligens den ansatte dum, eller rett og slett lei av jobben.

Anonymkode: 069a7...ccd

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.aftenposten.no/norge/i/jdwa29/Narvesen-ansatt-blandet-vaskemiddel-i-slush-ved-en-feil--kunde-ble-syk?xtatc=INT-38-[1]

En ansatt ved Narvesen kiosk i Trøndelag, tok feil dunk (hvordan er det mulig???) og helte rengjøringsmiddelet i slush-maskinen. Han eller hun har åpenbart ikke reagert på såpelukten, men solgt drikke til kunder. En kunde ble veldig syk, og tre-fire andre drakk også av blandingen før det ble oppdaget søndag.

Den ansatte hadde bare gått rundt og leita etter mer slush, og tok en dunk han/hun fant ved vaskemaskinen på bakrommet, og bare tømt denne i slush-maskinen. 

Jeg må nesten spørre.... hvordan er det mulig å være så dum? Å helle et helt ukjent middel (uten å lese på dunken) funnet på en tilfeldig kanne opp i noe som skal drikkes/fortæres av mennesker?

Anonymkode: 47f14...646

Jeg synes det er minst like rart at kundene ikke reagerte på smaken.

Hvor i den artikkelen ser du at en kunde ble veldig syk?

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig hvor mye dumt som blir gjort i kiosker. Jobbet i en kiosk engang der ansatte og sjef mistet mat på gulvet men solgte det til kunder allikevel.

Jeg kjøper heller aldri slush eller softis etter å ha sett hvordan de maskinene blir rengjort! 

Anonymkode: 814c5...313

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...