AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Stemmer det at mennesker lyver flere ganger i løpet av dagen? Lyver kvinner oftere enn menn, eller motsatt? Jeg lyver i alle fall flere ganger om dagen om sånne småting. Off av meg. Anonymkode: ea64a...ac7
solmåneogstjerner Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 (endret) Lyver nok flere ganger om dagen ja. Lyver til barna om at vi er tom for godteri f eks. Lyver til foreldrene mine når de graver i ting de ikke har noe med. Lyver til venner/bekjente når de graver i ting de ikke har noe med. Så ja, jeg lyver nok hver dag. Og har ikke dårlig samvittighet i det hele tatt. (Begir meg ikke utpå avanserte løgner altså) Endret 3. juni 2019 av solmåneogstjerner
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Nå løy jeg en del når barna var yngre. Det var mest om godteri, hvorfor de måtte legge seg når de måtte og sånne ting. Da de var litt eldre, og begynte å klippe gress rundt omkring i nabolaget, gikk ærender for eldre og fikk litt penger for det, løy jeg om at de måtte betale skatt til meg. Det var fordi jeg ikke ville at de skulle bruke alle pengene på en gang, og det de ga meg satte jeg inn på sparekontoen. Nå lyver jeg aldri. Anonymkode: 1881d...efe 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå løy jeg en del når barna var yngre. Det var mest om godteri, hvorfor de måtte legge seg når de måtte og sånne ting. Da de var litt eldre, og begynte å klippe gress rundt omkring i nabolaget, gikk ærender for eldre og fikk litt penger for det, løy jeg om at de måtte betale skatt til meg. Det var fordi jeg ikke ville at de skulle bruke alle pengene på en gang, og det de ga meg satte jeg inn på sparekontoen. Nå lyver jeg aldri. Anonymkode: 1881d...efe Søtt Anonymkode: 717a0...b04 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Samboer lyver hele tiden. Både til meg og til moren sin, og alle andre egentlig. Det irriterer vettet av meg! Anonymkode: 121cf...a05
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samboer lyver hele tiden. Både til meg og til moren sin, og alle andre egentlig. Det irriterer vettet av meg! Anonymkode: 121cf...a05 Jeg er sikker på at du aldri lyver. Anonymkode: e838d...399
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker på at du aldri lyver. Anonymkode: e838d...399 okay... veldig vesentlig.. Anonymkode: a1e74...be7
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Jeg lyger ikke. Men har vurdert å trene på det. Virker som om man kommer lenger av å lyge og bli mer godtatt sosialt. Skulle heller ønske alle var ærlige. Men forstår at man lyger til barn, men det er "hvit løgn" ... Og det er alltid til deres egent beste. En løgn som sårer om du får vite sannheten er ulovlig løgn syns jeg. Man har rett på å vite om ting som sårer. Det er respekt. Noen lyger for å bli likt av andre. De liker også veldig godt å gå på fjellet, og de elsker hunder.... Men i virkeligheten IKKE... Og det er også feil... Anonymkode: e3323...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå