AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Jeg skal hjelpe henne med diverse i bryllupet og prøver så godt jeg kan å delta i planleggingen, skrive lister osv.. Nå har jeg og alle andre involverte to ganger på ca 3 mnds mellomrom fått tekstmelding fra henne om at bryllupet avlyses pga uoverensstemmelser og krangling med foreldre og kommende ektemann ang oppsett, økonomi, gjester o. L... Dette er utrolig frustrerende. Første gangen kastet jeg notater og alt som hadde med bryllupet å gjøre og tenkte det var trist det ble avlyst, så fikk jeg tlf fra brudens mor om at det hele hadde vært en misforståelse og at bryllupet skal stå som normalt. Nå de siste dagene har det skjedd igjen, hun er sur og avlyser. Og så var visst det også bare en overreaksjon og nå begynner jeg å bli litt oppgitt. Selv om hun er en venninne av meg er det vanskelig å få skikkelige svar ut av henne, så det meste har gått via hennes mor. Føler jeg bare maser, men når jeg har fått den rollen som jeg har i bryllupet så må jeg jo få klarhet i enkelte ting??? Anonymkode: 065f8...cbf
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Hvorfor hjelper du hun da? Klarer hun ikke planlegge sitt eget bryllup? Du kan si ifra deg den rollen du har fått. Anonymkode: 352fc...d19 18
Minitroll Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Høres ut som om hun trenger å bli tørr bak øra før hun gifter seg. Trekk deg ut er mitt råd. 9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Du trekker deg ut og sier hun må vokse opp dvs tenke på andre enn seg selv. Tenk mannen hennes som får beskjed om at bryllupet er avlyst hver gang hun møter motstand for ett eller annet. Slit henne med helsa sier nå jeg 😪 Anonymkode: 49fdf...04f 8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 Hvorfor skal du hjelpe henne med å planlegge bryllupet i første omgang egentlig? Er det ikke vanlig å ta seg av planleggingen selv? Hva slags rolle i bryllupet er det egentlig du har? Selv de gangene jeg har vært forlover har det stort sett bare vært snakk om å være med på kjoleprøving og arrangere et utdrikningslag. Og kanskje komme med mine tanker om alt fra blomster til gjesteliste, men da har det bare vært for å be om råd. Jeg har da ikke hatt ansvaret for noe med planleggingen? Jeg tenker at du enten må si opp jobben som ubetalt bryllupsplanlegger, ellers må du vel bare finne deg i oppførselen til denne umodne bruden. Jeg hadde nok valgt det første. Anonymkode: 8d926...9f0 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal du hjelpe henne med å planlegge bryllupet i første omgang egentlig? Er det ikke vanlig å ta seg av planleggingen selv? Hva slags rolle i bryllupet er det egentlig du har? Selv de gangene jeg har vært forlover har det stort sett bare vært snakk om å være med på kjoleprøving og arrangere et utdrikningslag. Og kanskje komme med mine tanker om alt fra blomster til gjesteliste, men da har det bare vært for å be om råd. Jeg har da ikke hatt ansvaret for noe med planleggingen? Jeg tenker at du enten må si opp jobben som ubetalt bryllupsplanlegger, ellers må du vel bare finne deg i oppførselen til denne umodne bruden. Jeg hadde nok valgt det første. Anonymkode: 8d926...9f0 Hei. Jeg er ikke forlover, men har likevel vært dum å tilbydt meg å hjelpe. Angrer jo på det nå, og er veldig redd for at hun skal avlyse bryllupet en gang til hvis jeg "trekker" meg, og så er alt plutselig MIN skyld. Blir helt ødelagt av dette her. Men ja, jeg vurderer å si fra meg oppgavene...bare litt konfliktsky Anonymkode: 065f8...cbf
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 Utsatt 2. gang på TRE MÅNEDER?!? Det ekteskapet er ikke liv laga. Det må du fortelle henne! Hun opptrer som om at bryllupsdagen er det viktigste, ikke selve ekteskapet som hun skal tre inn i!! Når du tenker over hvor mange som skiller seg i Norge, så er det stor grunn til at hun kommer til å bli med i den statistikken, hvis hun går videre med bryllups-planene. Du burde være en god venn, og fortelle henne det. Hadde det vært rett mann, så hadde hun ikke brydd seg så mye om flisespikkeri til selve dagen. Du bør trekke deg fra den rollen du har tilbudt deg å ha. Samtidig bør du takke nei til å være der som gjest. Anonymkode: f16d4...12e 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 Just now, AnonymBruker said: Du trekker deg ut og sier hun må vokse opp dvs tenke på andre enn seg selv. Tenk mannen hennes som får beskjed om at bryllupet er avlyst hver gang hun møter motstand for ett eller annet. Slit henne med helsa sier nå jeg 😪 Anonymkode: 49fdf...04f Ja, se for deg det paret få barn SAMMEN!! Våkenetter, og barns sykdom. Det forholdet er ikke liv laga!! Anonymkode: f16d4...12e 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal hjelpe henne med diverse i bryllupet og prøver så godt jeg kan å delta i planleggingen, skrive lister osv.. Nå har jeg og alle andre involverte to ganger på ca 3 mnds mellomrom fått tekstmelding fra henne om at bryllupet avlyses pga uoverensstemmelser og krangling med foreldre og kommende ektemann ang oppsett, økonomi, gjester o. L... Dette er utrolig frustrerende. Første gangen kastet jeg notater og alt som hadde med bryllupet å gjøre og tenkte det var trist det ble avlyst, så fikk jeg tlf fra brudens mor om at det hele hadde vært en misforståelse og at bryllupet skal stå som normalt. Nå de siste dagene har det skjedd igjen, hun er sur og avlyser. Og så var visst det også bare en overreaksjon og nå begynner jeg å bli litt oppgitt. Selv om hun er en venninne av meg er det vanskelig å få skikkelige svar ut av henne, så det meste har gått via hennes mor. Føler jeg bare maser, men når jeg har fått den rollen som jeg har i bryllupet så må jeg jo få klarhet i enkelte ting??? Anonymkode: 065f8...cbf Enda et tegn på at dama ikke er moden nok til å gifte seg!! Det kommer til å oppstå dårlige dager i ekteskapet. Slik er det i alle ekteskap. Hun kan ikke reise til mors sofa hver gang, og insistere på at mor skal ta praten med hennes ektemann for å ordne opp i problemer dem i mellom! Det fungerer ikke! Anonymkode: f16d4...12e 2
Gjest O.G. Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er ikke forlover, men har likevel vært dum å tilbydt meg å hjelpe. Angrer jo på det nå, og er veldig redd for at hun skal avlyse bryllupet en gang til hvis jeg "trekker" meg, og så er alt plutselig MIN skyld. Blir helt ødelagt av dette her. Men ja, jeg vurderer å si fra meg oppgavene...bare litt konfliktsky Anonymkode: 065f8...cbf Du må sette denne skitkjerringa på plass nå.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 4. juni 2019 #12 Skrevet 4. juni 2019 Du kan jo si at ikke ønsker å legge ned mer tid i dette og ønsker ikke en så deltakende rolle, derfor trekker du deg litt tilbake. Selvfølgelig kan du kan hjelpe til med praktiske småting når bryllupet nærmer seg og du vet at det blir noe av. Det er en menneskerett å ombestemme seg.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #13 Skrevet 5. juni 2019 Hadde jammen bare trukket meg unna her til hun hadde roet seg og heller var mer positiv og konkret til bryllupet og ønsker Anonymkode: 01cf2...6b4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #14 Skrevet 5. juni 2019 Jeg hadde plassert denne bruden kraftig på plass. Og helst med alle til stede slik at vi fikk både se og kjenne ekstra på hvordab hun har opptredd mot andre. Samt så ville jeg ha meldt meg helt ut og boikottet alt som har med henne og gjøre. At hun er bride from hell er det ingen tvil om. Synes nå heller mer synd på manne som får henne som kone🤦♀️ Anonymkode: d0874...66e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå