AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Noen som testet positivt mer enn 6 dager etter IKM? Anonymkode: 34409...8e3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Bare hvis eggløsningen var senere enn du tror. Testene slår ikke ut senere hos andre, det er bare en myte. Anonymkode: e61c2...152
Safira07 Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Jeg har testet positivt flere dager etter IKM, men det er som den over her sier, eggløsningen var mye senere enn jeg trodde den syklusen
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 28 minutter siden, Safira07 skrev: Jeg har testet positivt flere dager etter IKM, men det er som den over her sier, eggløsningen var mye senere enn jeg trodde den syklusen Men hadde du brukt el tester? For jeg hadde positiv el test, men har ikke fått mensen nå som jeg trodde at det var ikm. Er ikke Ts forresten Anonymkode: ecd84...81e
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Positiv eggløsningstest viser bare at kroppen prøver å få til en eggløsning, ikke at den klarte det. Det finner du kun ut ved ultralyd, blodprøve eller temping. Mange har positive eggløsningstester uten å faktisk ha hatt eggløsning dessverre. Anonymkode: e61c2...152 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå