AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Jeg strøk på bachelor. Leverte i dag. Ut i fra all teori som kunne finnes på området og som jeg selv hadde gjort klar, ble det aldri tid til alt. Forsto bare mer og mer hvordan oppgaven burde være jo lenger jeg kom med oppgaven. Hadde jeg vært der jeg var de siste ukene, tilbake i desember i fjor. Helt annerledes. Da ville ikke andre alternativ enn A eksistert. Brukte også 9 timer på å bare rette skrivefeil, så ble ikke tid til så mye annet. Er det en nasjonal lov som sier at man kan få nytt forsøk til å levere noe bedre, eller er det individuelt fra skole til skole om man må ta opp en helt ny bachelor og problemstilling? Anonymkode: 0b5d7...7df
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Hvordan vet du at du strøk hvis du leverte i dag? 🙄 Har du ikke hatt et år på å skrive? Anonymkode: ec533...a43 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at du strøk hvis du leverte i dag? 🙄 Har du ikke hatt et år på å skrive? Anonymkode: ec533...a43 det er sjeldent emner (som bachelor) strekker seg over to semestre. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg strøk på bachelor. Leverte i dag. Ut i fra all teori som kunne finnes på området og som jeg selv hadde gjort klar, ble det aldri tid til alt. Forsto bare mer og mer hvordan oppgaven burde være jo lenger jeg kom med oppgaven. Hadde jeg vært der jeg var de siste ukene, tilbake i desember i fjor. Helt annerledes. Da ville ikke andre alternativ enn A eksistert. Brukte også 9 timer på å bare rette skrivefeil, så ble ikke tid til så mye annet. Er det en nasjonal lov som sier at man kan få nytt forsøk til å levere noe bedre, eller er det individuelt fra skole til skole om man må ta opp en helt ny bachelor og problemstilling? Anonymkode: 0b5d7...7df Vent med å melde deg opp til du ser om du har strøket. Anonymkode: b1a26...a57
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg strøk på bachelor. Leverte i dag. Ut i fra all teori som kunne finnes på området og som jeg selv hadde gjort klar, ble det aldri tid til alt. Forsto bare mer og mer hvordan oppgaven burde være jo lenger jeg kom med oppgaven. Hadde jeg vært der jeg var de siste ukene, tilbake i desember i fjor. Helt annerledes. Da ville ikke andre alternativ enn A eksistert. Brukte også 9 timer på å bare rette skrivefeil, så ble ikke tid til så mye annet. Er det en nasjonal lov som sier at man kan få nytt forsøk til å levere noe bedre, eller er det individuelt fra skole til skole om man må ta opp en helt ny bachelor og problemstilling? Anonymkode: 0b5d7...7df Hvis du stryker får du vel et nytt forsøk på samme oppgave? At du skal fikse på oppgaven du allerede har levert. Er i hvert fall slik der jeg går. Uansett, vent til til du har fått sensur før du gjør noe. Anonymkode: 9884d...a9f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Vet ikke om det er samme regler for Bachelor, men på Master så får du 6 eller 8 uker på å forbedre oppgaven, dersom den blir bedømt til stryk. Du leverer den inn på nytt da, og får ny karakter. Det er ekstremt risky strategi, men har kjent studenter som følte de kun fått A på Master om de hadde mer tid, og da valgte å levere inn veldig tidlig kladd av oppgaven - som de gamblet kom til å få "F" - mens de jobbet videre og finpusset på oppgaven. Noe av det samme som "taktisk kont". Anonymkode: 06a48...dd1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan vet du at du strøk hvis du leverte i dag? 🙄 Har du ikke hatt et år på å skrive? Anonymkode: ec533...a43 Her leste vi hovedinnlegget ja. Anonymkode: 0b5d7...7df
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her leste vi hovedinnlegget ja. Anonymkode: 0b5d7...7df Jeg leste faktisk HI. Synes fremdeles det er merkelig at når man har 6 mnd, at man ikke klarer å få oppgaven i havn i tide. Anonymkode: ec533...a43
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg leste faktisk HI. Synes fremdeles det er merkelig at når man har 6 mnd, at man ikke klarer å få oppgaven i havn i tide. Anonymkode: ec533...a43 Vet ikke med TS men ikke alle får så god tid på bachelor (vi fikk 3 måneder...) Jeg ville ventet til sensur før du evt søker om å ta på nytt. Det kan hende du for all del består, men om ikke så er det bare å søke på ny vurdering eller oppgave så fort som mulig. Anonymkode: ce35d...cc8
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 Dere som skriver at man har hhv seks måneder eller ett år på å skrive BA-oppgave, hvor i alle dager studerte dere? Jeg hadde tre måneder på min. På MA hadde jeg 8 mnd etter prosjektplanen var godkjent. 10 mnd, altså to semestre om man tar den med i beregningen. Til TS, ikke uvanlig å tenke at man har strøket, men det skal MYE til. Legg oppgaven bak deg for nå, og se det an til sensuren. Lykke til! Anonymkode: b1f25...708
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg leste faktisk HI. Synes fremdeles det er merkelig at når man har 6 mnd, at man ikke klarer å få oppgaven i havn i tide. Anonymkode: ec533...a43 ok 10 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke med TS men ikke alle får så god tid på bachelor (vi fikk 3 måneder...) Jeg ville ventet til sensur før du evt søker om å ta på nytt. Det kan hende du for all del består, men om ikke så er det bare å søke på ny vurdering eller oppgave så fort som mulig. Anonymkode: ce35d...cc8 Ja, jeg glemte jo heeelt det! Jeg trodde jeg hadde 2 andre fag i tillegg. Tok visst feil. 10 hours ago, AnonymBruker said: Dere som skriver at man har hhv seks måneder eller ett år på å skrive BA-oppgave, hvor i alle dager studerte dere? Jeg hadde tre måneder på min. På MA hadde jeg 8 mnd etter prosjektplanen var godkjent. 10 mnd, altså to semestre om man tar den med i beregningen. Til TS, ikke uvanlig å tenke at man har strøket, men det skal MYE til. Legg oppgaven bak deg for nå, og se det an til sensuren. Lykke til! Anonymkode: b1f25...708 Må jo skrives veldig formelt. Bare se på doktorgradene som kommer ut av Harvard... Anonymkode: 0b5d7...7df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå