Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en jente på 9,5 og gutt på 8. Utfordringen er her at lillebror ikke liker storesøster. Han sier det rett til henne, til oss og andre rundt. Hun har aldri fått kos av han eller fått lov å hjelpe han. Angående kos må der nevnes at han ikke gir andre enn oss foreldre klemmer. Vi ser nå at dette er veldig vondt for storesøster, hun føler seg avvist og forsøker igjen og igjen. Hvis han en sjelden gang åpner bittelitt opp blir hun så overgira at hun skremmer han bort igjen. Har snakket litt med henne rundt det, så hun jobber med å forholde seg roligere. 

Ellers er hun veldig på han (oppmerksomhet) erter og står i, noe som ender med at han blir sint og slår eller sparker for å få henne unna.  

Vi har noen naboer som de leker veldig godt sammen med, men den siste tider ser jeg st han ikke orker å bli med hvis hun er med på leken. Da setter han seg heller ned og gjør ingenting  

Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Det er så vondt å se på skuffelsen hver gang hun blir avvist. Og samtidig ser jeg jo hvor «irriterende/masete» han syns hun er. 

Føler at alt jeg leser om så er det kun eldste som ikke «liker» småsøsken, så vil gjerne høre fra andre som også var det motsatt. 

Anonymkode: 828a6...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...