AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Dette er grunnen til at jeg misliker sommeren. Alle blir så flotte med frisk sommerhud. Huden min er bleik og gusten, ser syk ut (altså ikke noe vakker porselenshud her i gården). Føler meg litt bedre med selvbruning, men hva hjelper vel det når det er helt UMULIG å få det jevnt og pent på hender og føtter. Ser passe dumt ut med sommerbrune legger og lik leke ben i sandaler. Får litt farge av solarium, men har sluttet med det. Blir så oppgitt av kroppen min 😢 Anonymkode: ade0b...af8
Hilde1302 Skrevet 4. juni 2019 #3 Skrevet 4. juni 2019 Bruker du sånn påføringsvott? Synes selv det er lettere å få gjevnt med det. Kjøpte bondi Sands light/medium og er veldig fornøyd. Gir mye farge, blir gjevn og holder hvertfall en uke (bortsett fra ansiktet og hender selvfølgelig, må påføre oftere der).
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #4 Skrevet 5. juni 2019 Har du prøvd dove summer glow? Visstnok har det komt en ny i år, for lys hus. Jeg bruker den på beina - ett lag eller to. Ser litt friskere ut da. Blir ikke brun, men litt gylden Anonymkode: 0a258...2d9 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 Kjenner til det ja. Jeg får fregner og litt rødaktig farge, kanskje lysebrun enkelte steder hvis sommeren er ekstra fin. Jeg må bare si at jeg driter litt i det. For å bli brun må jeg enten kjøre på med selvbruning og se ut som jeg har gulsott eller er veldig skitten, eller så må jeg sole meg halvt forderva og bli seende ut som en hummer og risikere sviskehud og hudkreft. Så jeg har bestemt meg for å være en av disse rare, lyse kroppene blant alle de solbrune. Det er nå sånn jeg er. Anonymkode: cf605...36c 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #6 Skrevet 5. juni 2019 Selvbruning er ikke en one size fits all. Du må øve og prøve deg frem. Det eneste som funker for meg er st.moritz med vott på kroppen og stor sminkebørste på hendene og føttene. Anonymkode: 2504d...460
Djungelvrål Skrevet 5. juni 2019 #7 Skrevet 5. juni 2019 Prøv Dove Gardual Tan. Smør et tynt lag over hele kroppen hver kveld i 3-4 kvelder. Brukt denne i årevis og den gir ikke skjolder. Er en fordel og skrubbe på forhånd før en slik 4 dagers periode. Kan også brukes i ansiktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå