AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Noen som vet om babymat (hovedsaklig middagsmat) er billigere i Sverige? Tenker da på de posene fra feks Semper og Ellas Kitchen. Jr liker de posene bedre enn min hjemmelagede mat, men det blir fort dyrt i lengden å kjøpe disse her hjemme da de fort koster over 20 kr for en pose Anonymkode: cad92...c96
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 21 minutter siden, AnonymBruker said: Noen som vet om babymat (hovedsaklig middagsmat) er billigere i Sverige? Tenker da på de posene fra feks Semper og Ellas Kitchen. Jr liker de posene bedre enn min hjemmelagede mat, men det blir fort dyrt i lengden å kjøpe disse her hjemme da de fort koster over 20 kr for en pose Anonymkode: cad92...c96 De er billigere Anonymkode: 4a0cc...58b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om babymat (hovedsaklig middagsmat) er billigere i Sverige? Tenker da på de posene fra feks Semper og Ellas Kitchen. Jr liker de posene bedre enn min hjemmelagede mat, men det blir fort dyrt i lengden å kjøpe disse her hjemme da de fort koster over 20 kr for en pose Anonymkode: cad92...c96 Ca halve prisen. Anonymkode: 278e0...e93
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Billigere. Også en del grøttyper (spesialgrøt). Anonymkode: c5339...bc7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Takk for svar! Sist kjøpte vi bare grøt, men vi får se på disse posene neste gang 👍 Anonymkode: cad92...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå