AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Vi bor i en 80 kvm leilighet med to soverom. har to barn som snart skal begynne å dele rom, er 4 år mellom disse. Er gravid igjen nå og lurer på om folk syns det er ok å fordele to soverom på tre barn og to voksne? barnas rom har god størrelse så plassmessig skal det nok gå fint i mine øyner, men vet ikke om det er sosialt akseptert? Anonymkode: 8c2b1...26a
gobbledigook Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 (endret) Kommer an på alderen til ungene og hvor lenge det skal være slik. Men i utgangspunktet høres det ikke ut som en optimal løsning Endret 3. juni 2019 av gobbledigook 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Problemet kommer når eldstemann blir noe eldre og har behov for å kunne trekke seg litt tilbake, samt ikke ønsker å kunne ha tingene sine i fred. Men i et par-tre år går det sikkert fint. Anonymkode: 4b534...f7b 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Vi er i samme situasjon. Tenker at det går greit når ungene er små, men er på utkikk etter noe større. Anonymkode: 1a595...25f
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Vi bor i stort (nok) hus. Soverom nok til alle, men jentene mine bor fremdeles på rom sammen. Det er 2 år mellom dem, og de foretrekker det sånn. Men de har alltid bodd på rom sammen da, henger igjen fra den tida vi bodde i leilighet. Jeg tenker at når du merker at eldstemann trenger eget rom, så kan midterste dele rom med minste en periode? Går det an? Anonymkode: a7973...da4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi bor i en 80 kvm leilighet med to soverom. har to barn som snart skal begynne å dele rom, er 4 år mellom disse. Er gravid igjen nå og lurer på om folk syns det er ok å fordele to soverom på tre barn og to voksne? barnas rom har god størrelse så plassmessig skal det nok gå fint i mine øyner, men vet ikke om det er sosialt akseptert? Anonymkode: 8c2b1...26a Kanskje de første årene, men ikke opp mot barneskolen osv. Barn fortjener privatliv og mulighet til å trekke seg unna. Egoistisk. Anonymkode: 94b47...a58
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de første årene, men ikke opp mot barneskolen osv. Barn fortjener privatliv og mulighet til å trekke seg unna. Egoistisk. Anonymkode: 94b47...a58 Det er bare snakk om et par år maks. Jeg vil gi ungene mine det beste og derfor vurderer vi å ha det sånn frem til vi får kjøpt et sted med nok rom til alle. Hvordan er det egoistisk? Anonymkode: 8c2b1...26a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå