AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 6 dager siden mensen skulle kommet og kroppen har vært full i symptomer på graviditet de siste 1 til 2 ukene. Begynte med ømme pupper og kjennes nesten ut som utdrivningsrefleksen 😱 Det 3 uker siden sex rundt eggløsning så sjansen for å være gravid er der jo men har fått negativ test de siste dagene.. I går kom det en svaaak ekstra strek på testen men i dag var den negativ. Puppene mine kjennes melkeklar ut 🙈 har jeg innbilt svangerskap pga ønsketenking eller kan det ta enda lengre tid før jeg tester positiv? Håper noen har erfaring med dette 🤞❤️ Anonymkode: 4181a...b54
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Jeg fikk svake positive tester, så ble de svakere og svakere. Mistet, kan være du er gravid men holder på å miste? Mener ikke å være slem ved å skremme, men kanskje ta en tur til legen ☺️ Anonymkode: 10e64...7f5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk svake positive tester, så ble de svakere og svakere. Mistet, kan være du er gravid men holder på å miste? Mener ikke å være slem ved å skremme, men kanskje ta en tur til legen ☺️ Anonymkode: 10e64...7f5 Uff håper ikke det 😩 den var så svak at jeg egentlig er usikker på om den var positiv, om du skjønner.. Anonymkode: 4181a...b54
Unicorn1337 Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Husk at mensensymptomer ligner veldig på tidlige gravidsymptomer, ihvertfall når du virkelig ønsker.. hilsen en som går å trykker på puppene hele dagen i håp om at de skal bli sårere (våkner nok til mensen i morgen)
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Du kan ha hatt eggløsning senere enn antatt og derfor er du mindre DPO og testene slår ikke ut før 12dpo. Det kan forklare symptomer og negative tester. Ellers er du innbilt gravid ja, hihi. Anonymkode: 69f49...a14
Palme Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg fikk svake positive tester, så ble de svakere og svakere. Mistet, kan være du er gravid men holder på å miste? Mener ikke å være slem ved å skremme, men kanskje ta en tur til legen ☺️ Anonymkode: 10e64...7f5 En lege kan ikke gjøre noe. Så det ser jeg ikke så mye poeng i. De tar akkurat samme tisseprøve som vi bruker hjemme for å sjekke graviditet. Ja man kan ta blodprøver, men mister man så mister man dessverre. 16 hours ago, Unicorn1337 said: Husk at mensensymptomer ligner veldig på tidlige gravidsymptomer, ihvertfall når du virkelig ønsker.. hilsen en som går å trykker på puppene hele dagen i håp om at de skal bli sårere (våkner nok til mensen i morgen) Enig i denne, mange like symptomer. Hvertfall hvis man leter etter dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå