Gå til innhold

Hvorfor har ikke KG et underforum for fotball?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har veldig mange undergrupper for graviditet og barn. VGD har vel minst fem forskjellige undergrupper som bare omhandler fotball. De har også en egen undergruppe for Astronomi. Men taper hver gang, hvis de blir målt opp mot KG når det gjelder barn, samliv og følelser.

Er menn og kvinner virkelig så forskjellige? Altså, jeg skjønner at det alltid vil være mange unntak. Men i de store linjene? Er vi faktisk så forskjellige? Eller er det samfunnet som har gjort oss slik? VGD har jo selvfølgelig også et underforum for Forsvar. Men ingen dagbøker.

Ikke misforstå. Jeg foretrekker KG, da jeg synes kvinner sine meninger ofte er mer interessante og også fordi kvinner er mer åpne og skriver som oftest bedre enn menn. Kanskje fordi de leser mer enn menn.

Er det feil av meg å trekke en slutning om at VGD er i hovedsak bygget for en mannlig brukergruppe og at KG er den kvinnelige varianten? Er det riktig at KG må presisere at dette forumet er for kvinner fordi alle de andre er for menn?

Noen tanker om dette? Jeg lurer på mye rart. Dette er et eksempel på noe jeg lurer på.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay. "Da har du i alle fall prøvd, vennen min." Det sa alltid min mor da jeg var barn.

ad3357630e51293261d0f9a48447484c.jpg

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er allerede altfor mange menn på forumet. En fortballforum ville gjort at KG ble oversvømt av menn. Og alle vet at når et sted oversvømmes av menn, forsvinner damene.

Dessuten ville det blitt et mareritt å moderere siden det ikke er lov å spekulere. Silly season ville tatt alle moderatorressursene.

Anonymkode: aa419...1ec

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er allerede altfor mange menn på forumet. En fortballforum ville gjort at KG ble oversvømt av menn. Og alle vet at når et sted oversvømmes av menn, forsvinner damene.

Dessuten ville det blitt et mareritt å moderere siden det ikke er lov å spekulere. Silly season ville tatt alle moderatorressursene.

Anonymkode: aa419...1ec

Ja, for det er bare menn som liker fotball 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 2e760...f86

• Liker 3
Skrevet

Hei

Vi opplever ingen veldig stor etterspørsel for et eget underforum kun for fotball. Vi har kategorier som tv og film hvor man f.eks kan diskutere aktuelle kamper, turneringer etc.

pinar, adm.

• Liker 1
Skrevet

Fotball alene behøves ikke, men det burde i det minste vært et forum for sport :)

Nå er det litt ulike til tilbakemeldinger fra moderatorer, noen sier man skal bruke Trening, kosthold og sport, andre, som her, at man skal bruke TV og film, andre Aktuelle saker og politikk, andre igjen Generell debatt.

Men ingen av de passer spesielt godt, og det er vel helst derfor det knapt diskuteres sport her, er ingen steder hvor det passer å lage tråder :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...