AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Har dere noen tips å dele til de gangene man blir ekstremt kåt, men det ikke passer seg å gjøre noe med det? Jeg merker ofte at jeg blir ekstremt ufokusert og det kan være ødeleggende for det jeg holder på med. Og hva gjør dere om dere er med andre mennekser? Jeg er kvinne, ser helst etter tips fra andre kvinner, men er morsomt å høre fra begge (alle) kjønn! Anonymkode: 735f2...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Ring en venn. Hjelper alltid Anonymkode: d0a1b...aa2
Scoops Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Har desverre ikke noe tips men lurer selv da jeg ofte har det sånn .. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Man har da alltid tilgang til et toalett. Hvor lang tid bruker du på å komme når du er så kåt? Ingen som vil reagere på noen minutters toalettbesøk.. Anonymkode: 4b527...6d3 1
MortenMinstelønn Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 (endret) Jeg pleier da å studere rare skilt på nett. Slik som dette. Eller dette: Da har jeg glemt alt fra tidligere på dagen. Og kan starte dagen på ny. Endret 3. juni 2019 av MortenMinstelønn
Bamseklemmer Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 (endret) For min del synes jeg det er ekkelt, det er fordi jeg bruke ofte joggebukse. For det første er den jo ikke usynlig, for det andre blir jeg søkkvåt. Siste opplevelse fikk jeg på min lokale bensinstasjon, jenta som så dette skjønte jo hva som skjulte seg innom, så hun jabbet lenge med meg og stirret smått🤫 Oij, det var jo ikke noe tips, men mere som en opplevelse. Tipset må vel være å tørke av etterhvert? Endret 3. juni 2019 av museslikker69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå