Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Karli
Skrevet (endret)

..

Endret av Karli
Ønsker tråden slettet
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har jo helt tydelig ingen familiedrøm og vil nok aldri få det. Han vurderer sannsynligvis å få barn med deg for å beholde deg, ikke fordi han har lyst. Da er det vanskelig å være entusiastisk. 

Anonymkode: 4298f...9a9

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg er selv mann, og kan forstå frustrasjonen din. Og enda mer når det er sånn at kvinner har en biologisk begrensning på hvor lenge de kan få barn. Jeg og kona visste på forånd lenge før vi giftet oss at vi ville ha barn. Det er noe både jeg og hun visste fra før. Altså, når vi finner de rette (dvs hverandre :) ) så VET vi at vi vil ha barn begge to.

Jeg synnes dere gjorde en feil på dette allerede tidlig i forholdet. Sånne ting avklarer man jo FØR det går alt for lang tid. Det å få barn er jo nr. 1 i ett forhold. Dette med barn, økonomi og lignende avklarer man på forhånd.

Men så er situasjonen slik den er da... og helt ærlig så er mannen din rett og slett feig... Enten s har han ikke lyst på barn, eller så er han ikke like begeistret/optatt av dette som du. Men han viser ingen forståelse for deg i allefall.

Du er på dette tidspunktet i en fase i livet hvor du MÅ ta ett viktig valg. Du vil altså ha barn og danne familie. Du må be mannen ta ett valg og bestemme seg nå.. han har hatt mer en nok tid. Enten så satser dere på barn, eller så må du gjøre deg slutt og finne en annen som vil. Du kan ikke holde på slik og bare la tiden gå. Hva om du vil ha to barn? tre? Er det nok tid til dette?

Anonymkode: adbaf...087

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...