Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva gjør dere med bonus pengene dere tjener opp? Tenkte på det en får ved å ha Coop medlemskap og trumf/trumfvisa? Sparer til noe spesielt? Bruker dem opp på regninger? 

Endret av Kardinal
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pleier å spare gjennom året og tar ut før jul, da er der godt med litt ekstra penger! 

Anonymkode: 9f574...213

• Liker 4
Skrevet

Tar dem ut og bruker dem,kaller det "morro-penger" 🤪

Gjest Lily_88
Skrevet (endret)

Mamma pushet meg til å skaffe Coop kort når jeg var 21, og nå, 10 år senere, ligger det en nydelig sum inne der 😊 skal vel overføre til en annen sparekonto etterhvert.

Trumf pengene overfører jeg hver 6 måned, de blir overført rett inn på regningskontoen.

Endret av Lily_88
Skrevet (endret)

De går til feriekontoen. Når vi nå skal på sommerferie bruker vi disse pengene til å kose oss litt ekstra. :) 

Endret av SPOCA
Skrevet

Lar de bare være der.

AnonymBruker
Skrevet

De bare står der. 

Anonymkode: e48fc...f55

Skrevet

Vi setter de også inn på feriekonto. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trumf overfører jeg til kontoen i ny og ne når økonomien er dårlig

Har bare vært medlem av Coop i noen få måneder så vet ikke helt hvordan det funker. Får se etterhvert

Anonymkode: 2f7c9...e2a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lar dem stå. Greit å ha liggende til en nødssituasjon. Flytter Trumf pengene over til coop nå og da, fordi litt rente er bedre enn ingenting. 

Anonymkode: dd346...7c9

Skrevet

Jeg venter til det er ca en tusenlapp opparbeidet på Trumf medlemskontoen, så overfører jeg dem til min bankkonto. Derfra føres de enten videre så de havner på sparekonto, eller jeg bruker dem til dagligdagse ting hvis det er noe ekstra eller spesielt den måneden som skal betales. 

Coop er bare småpenger, handler ikke der ofte nok til at det blir noe særlig ut av det på ett år. Tror jeg har tatt ut derfra èn gang på 3 år, og kan ikke huske hvor mye (eller lite) det var.

AnonymBruker
Skrevet

Har ca 2000 kr på coop-kortet. Tenker å bare spare og bruke det som en sparekonto. Da morfaren min døde så hadde han nesten 100 000 innpå den kontoen.

Anonymkode: 53206...db6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ter det ut en gang i året og putter det inn på sparekontoen til barnet mitt. Verdens enkleste måte å spare på 😊

Anonymkode: 85e31...23b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar det ut når jeg kommer på det, har ikke noe fast opplegg, men tar ikke ut før det er 1000 + og da havner det enten på sparekontoen, eller at jeg da unner meg ny genser eller nye sko eller hva nå enn jeg har lyst på/trenger.

Anonymkode: 55413...786

Skrevet

De medvirker til formuen. 

Skrevet

Har automatisk overføring til SAS Eurobonus på Trumf.

Tok for første gang ut Coop-pengene nå, det ble årets ferietur. Hadde ca 15000 stående der.

Skrevet

Trumf tar vi ut med jevne mellomrom, da er det godt over 1000kr der. Skjer er par ganger i året. Coop handøer vi mindre på, den kontoen har stått urørt siden den ble opprettet for over 15 år siden så er nok en grei sum der :) 

Skrevet

Jeg veksler de til Eurobonuspoeng som jeg bruker på flybilletter og på den måten får veldig rimelige billetter! 

Skrevet

Vi pleier å ta dem ut før jul og bruke dem på all den ekstra maten og kosen vi kjøper til jul 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Coop-pengene tar jeg ut med en gang de kommer inn, dvs en gang i året. Aldri over hundrelappen. Trumf tar jeg ut ca en gang i mnd, da er det gjerne rundt 100 der. 

Anonymkode: 37b21...dbb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...