Gjest Primula Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Jeg blir så sint, så sint så sint. Jeg fatter ikke at det er mulig. At ikke Edel og Kurt skjønner bedre...
Anglofil Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 Noen som kan forklare meg hva rabalderet rundt Fagerstrang går ut på? Har ikke fulgt med, så jeg har ikke helt fanget alle trådene. Hørt om anmeldelser og gud veit hva, men ikke helt fått teken på det. Mvh Yvonne
Gjest Aurélie Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Jeg fikk fnatt av å se på ikveld. Hadde vært så sinnsykt bra dersom Edel og Kurt hadde gjort det eneste riktige, nemlig å stemme ut Reidar og May-Britt. Synes Reidar og kona, samt Fattaneh og Jon-Håvard bringer ut det verste i hverandre. Særdeles vanskelig å få noe som helst sympati for disse folka.
Gjest Madeline Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Jeg måtte gå unna tv`n en stund. Det ble så ille at jeg ikke orket å se. Kan det bli verre?
nat26 Skrevet 28. april 2005 #5 Skrevet 28. april 2005 Fikk ikke sett på det i dag.Hvilket par ble stemt ut?
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #6 Skrevet 28. april 2005 May-Elin og Erik ble stemt ut, og det er helt forferdelig i mine øyne :o
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #7 Skrevet 28. april 2005 Edel og Kurt er like grådige som resten. De tre millionene blender dem som andre svake sjeler. Dårlig med integritet i det programmet der.
Letti Skrevet 28. april 2005 #8 Skrevet 28. april 2005 Må bare innrømme at jeg har ikke fulgt med så mye, men hvorfor er det ingen som har klart og stemme ut Lys og Varme alliansen? Til syvende og sist er det vi seere som skal stemme frem en vinner....er det ikke????
Kristin S Skrevet 28. april 2005 #9 Skrevet 28. april 2005 Synes det var litt artig å se på i kveld jeg. Men er jo helt utrolig at Reidar og dama fortsatt er med. Men de får det jo som de vil da! Men de kan vel aldri i verden vinne hele greiene...Eller? =)
Gjest gjest1 Skrevet 28. april 2005 #10 Skrevet 28. april 2005 Merkelig program, jeg så bare første episode, og ser på det i reklamepausene på tv3. Men jeg kan virkelig ikke utstå Reidar! Teite folk som ikke stemmer han hjem...eller vil de gjerne ha paret i finalen, slik at folk skal stemme på dem i steden for..?
Gjest Sommerufgl i.i. Skrevet 28. april 2005 #11 Skrevet 28. april 2005 Dette blir bare værre og værre.... Jeg håper virkelig det blir en nasjonal boikott om det blir Reidar/May Brit og Fatthene/typen i finalen..... Det er jo ikke mulig å velge noen av de til å vinne et hus til tre millioner? Jeg lurer virkelig hva deltakerene tenker når de sitter å ser opptakene nå i ettertid.....
Gjest Gjesta Skrevet 28. april 2005 #12 Skrevet 28. april 2005 Jeg måtte gjøre som Hannen, gå unna tv`n en stund. Det er ikke ofte jeg blir fysisk syk av å se enkelte mennesker, men Reidar og May Britt.....
Morea Skrevet 29. april 2005 #13 Skrevet 29. april 2005 Det var jo bare så skuffende. (kan ikke tro at dette engasjerer meg slik, men slik er det..) Øynet et håp da de to yngste parene begynte å anklage sektlederen for å være en løgner. Har aldri forstått vitsen med å være slem i det skjulte når det har gått så langt. Å være åpent slem hadde jo vært mye bedre. :evil: Ville sagt til Edel og Kurt mens alle satt der at, kom igjen, nå tilbyr vi dere å bli med å stemme ut sektmedlemmene her og nå. Og hadde de ikke hatt vett til å bli med da så .. Ja ja..
Trill Skrevet 29. april 2005 #14 Skrevet 29. april 2005 Eg vart skikkelig skikkelig forbanna.... Det e vi sjåara som skal bestemme ken som skal vinne- men om det e to i finalen blir det vel heile Lys og Varme- og ken fortjena det då lissom... TRAAAAGISK!!!
Gjest Pjusk Skrevet 29. april 2005 #15 Skrevet 29. april 2005 Heia May-Elin!!! Hun er den eneste som har tatt et skikkelig oppgjøre med Reidar! Og jeg er imponert over Siri (Stine? blander navnene...) som skjønte den intrikate planene til Reidar & co med en gang! Jeg trodde Edel og Kurt innså hva som hadde skjedd i går og stemte ut Reidar og May Britt. Men neida.... Jeg reiste meg fra sofaen og ropte "NEI!" da det unge paret ble stemt ut og satt meg beskjemmet ned i sofaen igjen da sambo så litt rart på meg. Jeg håper virkelig det blir en nasjonal boikott om det blir Reidar/May Brit og Fatthene/typen i finalen..... Det er jo ikke mulig å velge noen av de til å vinne et hus til tre millioner? HELT ENIG! Det som det ble sagt i går: Valget mellom pest og kolera!
Smashing Skrevet 29. april 2005 #16 Skrevet 29. april 2005 Fatter ikke at det går an å være sånn og at de andre ikke ser det. At det går an å sitte å lyve sånn. Kjenner bare at jeg blir så sint :-x Reidar og May Britt og Fattaneh og Jon Håvard fortjener ikke det huset i det hele tatt. Synes så synd på de som må gå ut som virkelig gjør en innsats. Ja, ja. Det blir jo mye verre for de som ikke gjør noe nå når nesten alle de som gjorde en innsats er ute. Det er nok da de merker hvor lite de egentlig gjorde. Jeg hadde hatt så lyst til å saksøke Reidar og gjengen så han virkelig kjente det. Er det vi seere som bestemmer hvem som vinner? Gjett hvem jeg IKKE skal stemme på...
Gjest Melk Skrevet 29. april 2005 #17 Skrevet 29. april 2005 Jeg får helt mark av disse folka. Tenk å sitte å si "nei, der var vi ikke" når de blir spurt!!! Om de to dusteparrene kommer i finalen er det en skandale!!! Men jeg synes i og for seg at de har vært smarte, selv om de byr meg imot. Og jeg synes det er merkelig at andre ikke ahr stemt dem ut lenge før.
Gjest Aurélie Skrevet 29. april 2005 #18 Skrevet 29. april 2005 I de kommende ukene ser jeg for meg følgende scenario: Edel og Kurt jatter med og blir med i Lys og Varme-alliansen, mens Stine og Anders er neste par ut. Uka deretter må vi si farvel til Edel og Kurt (til pass for de, siden de har vært så blåøyde), og så får vi seere den store fornøyelsen av å bestemme hvorvidt det er Reidar og kona, eller Fattaneh og typen som blir vinnere. Jeg gremmer meg allerede
Gjest Pjusk Skrevet 29. april 2005 #20 Skrevet 29. april 2005 Jeg vet faktisk hvilket det ene paret i finalen er. Jeg kunne få vite par nr. to også, men ropte "Nei, ikke si det. Det må være en overaskelse." Hmmm - mon tro hvor jeg hentet viljestyrken fra - jeg som bruker å være sååå nysgjerrig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå